Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin... tai sitten neiti on unohtanut pyyhkiä pyllynsä. Sekin on usein tosiasia etenkin humanistityttöjen kohdalla. Ei sitä vaan muista kun on esim graduhommaa.

Tuo vaihtoehto ei edes tullut mieleen, mutta onneksi sä oot tommonen kokemusasiantuntija näissä jutuissa.

^^Hyvä! Älä jätä peukkua mopon ketjujen väliin jos vaikka yhdyntöjen välissä innostut rasvaamaan niitä vaihde päällä!

Niin... tai sitten neiti on unohtanut pyyhkiä pyllynsä. Sekin on usein tosiasia etenkin humanistityttöjen kohdalla. Ei sitä vaan muista kun on esim graduhommaa.

Tai sitten ne tekee sen tutkimusmielessä, esim. bussissa.

Eli siis sotkee sen aukkonsa ympäristön, ei suinkaan pyyhi sitä.

Mites tuo Ultimeetsian harso tossa naamalla, yrittääköhän se jotenkin naurettavalla tavalla suojautua kasvojen käyttämiseltä loppusijoituspaikkana? Melko naurettavaa jos näin todella on! Sehän tulee sieltä kuitenkin paineella ja kynän paksuisena. Vähintään HJC:n visiiri pitää olla kasvoilla ja hevosvoimia takapyörältä 130 enemmän kuin Johnyn polkupyörässä.

Sinä katsot liian vähän televisiota.

Viimeistään maanantaina mä haluan nähdä jonkun kauniin taideteoksen tästä avatarista.

Noniin. Tulin puntilta ja tässä soffalla palautellessa kokeilin onks retina-storessa painttia. Joku sketsi siel oli minkä totesin paskaks koska paint. Tällästä avatar kuitenkin toi mieleen:
image.webp

Noniin. Tulin puntilta ja tässä soffalla palautellessa kokeilin onks retina-storessa painttia. Joku sketsi siel oli minkä totesin paskaks koska paint. Tällästä avatar kuitenkin toi mieleen:

Aika ihana.

E. Mä oon aika sanaton kaikesta tästä luovuuden määrästä mikä vokotista ja susta pursuaa.

Aika ihana.

E. Mä oon aika sanaton kaikesta tästä luovuuden määrästä mikä vokotista ja susta pursuaa.

Sen verran pyydän anteeks, kun nyt ei oo käytettävissä painttia eikä palkallista aikaa niin luovuus ja taidot ei kuki.

Siitä määrästä mikä musta ja vokotista pursuaa, voitais pitää kolmenkeskinen paltsu.

French cuisine eli kebab ranska. Sitten täydellä vatsalla paintin kimppuun.

Mulle muotoutui tälläinen näkymä Irmasta karkaamassa mopomiehen kanssa yhdessä auringonlaskuun. Huomatkaa lens flare tehoste.
irma.webp

Onko noi mm. pullottavat ojentajat vai havvikset?

Huomasitko plussan kuutioiden perässä. Taittiin viitata tähän pullottavaojentajaiseen ehkä tulevaan 1400cc mopopoikaan.

Mika on icing suomeksi? Siis se makea tahna mita laitetaan kakun paalle. Noh, kuitenkin, syon sita suoraan purkista. Nammmmm.

Back
Ylös Bottom