Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luodinreikätarrat ei kyllä istu Johnnyn retinatyyliin lainkaan!

Kyllä pääkallot ja luodinreiät on semmosia tekijöitä mitkä estävät moottoripyöräkaupan syntymisen. Ei auta vaikka mainoksessa mainitaan pipari.

- - - Updated - - -

Meinaako kuntit istua päätteellä aina klo 16.00 asti?

- - - Updated - - -

Mun keskusyksikön tuulettimen laakeri ääntää sen verran että saatan joutua luovuttamaan vähän ennemmin. Antaa raukkaparan jäähtyä maanantaihin asti jolloin aloitan valtavan paniikkityöskentelyn. Painan kuset ja paskat housussa aamusta iltaan.

Pitäiskö alottaa kaljan juonti? Onko siinä etuja? Kaloreita ainaki sais, niitä tarvitaan. Mulla olis lonkeroaki laatikollinen jääkaapissa, ollu jo yli vuoden :(

kuuteentoista ei pysty jos kellonajoista puhutaan. Lähen heti ku maltan jättää pakkiksen puolen tunnin kotimatkaks. Tai onhan mulla mobiilitelefoonissa interweppi

Minkä takia se menee niin että kun lauseessa mainitaan "kuset ja paskat" niin aina ne mainitaan tuossa järjestyksessä. Ei kai siinä mitään sanajärjestyssääntöä voi olla taustalla?

Minkä takia se menee niin että kun lauseessa mainitaan "kuset ja paskat" niin aina ne mainitaan tuossa järjestyksessä. Ei kai siinä mitään sanajärjestyssääntöä voi olla taustalla?

Mulla ainakin useimmiten tulee kuset ennen paskoja, kun alan toimittamaan.

Pääkallot toimii kyllä kalsareissa paremmin kuin moottoripyörän kyljessä. Ja se luodinreikäkin kuuluu sinne kalsareiden sisään, kuten piparikin.

Minä lopetan vaivihkaa hommat siinä varttia vaille nelija. Siihen asti työskentelen ja kirjoittelen tänne ilman paniikkia ja aluskalsarit kohtuullisen puhtaana.

- - - Updated - - -

Tähän aikaan päivästä iskee erittäin voimakkaasti aina seksuaalivietti päälle. Mikä lääkkeeksi?

Mulla taas tää kevät tekee semmosta kutkaa. Sisäinen viherpeukalo herää. Tekee mieli upottaa sipuli aumaan.

Mutta että iltapäivästä.. olisko se joku ovulointihomma? Siittiö irtoaa kivessolusta?

- - - Updated - - -

Mutta apujahan siihen löytyy, ei huolta! Esim raisu velan ottaminen ja velkarahan käyttö siten että mitään ei jää realisoitavaksi. Sillä saa libidon terävimmän kärjen katkaistua. Siihen vielä kuumetauti ja päiväsakkoja mopoilun takia niin avot. Onkohan muita konsteja?

- - - Updated - - -

Mä en oo käynyt vaivihkaisuusopistoa niin joudun turvautumaan hyväksi havaittuun töiden lopettamiskonstiin: virallisuuspaperinippu kädessä puhelin korvalla näyttävästi pihalle. Hiljainen pieru vielä porraskäytävässä niin jää itselle parempi mieli.

Ai että kun oiskin hyvä fiilis, mutta ei ole. Vituttaa lähinnä niin, että kohta irtoaa naama. Ehkä. Vaikka vois tässä vähän tanssia. Huomenna nimittäin aion olla luotettava nainen. Koska Prinsessa Ruusunen oli taannoin Rytmiksen vessassa tätä mieltä:

alalaa.webp

Älä anna kauniin naamasi irrota, sille on vielä käyttöä esim. jonkun ULTRAMASSIIVISEN keharin siemennesteen loppusijoituspaikkana.

Äläkä yritä väittää kasvojesi kauneudesta mitään vastaväitteitä. Naisella jolla on noinkin hyväkuntoinen pesukomuutti, ei myöskään naamariosastolla voi olla paljoa hommia Rolffille.

Viimeksi muokattu:
Ahh irtakkilla uus avatar :) jos olis työaikaa jäljellä niin avaisin paintin. Mut ei oo:( Enkä oo löytäny retina-paint-appsia mitä vois kotona käyttää

futtermutterilla perjantaifiilis? tosin tuo loppusijoitus nuorentaa ihoa. 5-10 lisävuotta naiselle parisuhteessa ennen lopullista loppusijoitusta.

Älä anna kauniin naamasi irrota, sille on vielä käyttöä esim. jonkun ULTRAMASSIIVISEN keharin siemennesteen loppusijoituspaikkana.

Äläkä yritä väittää kasvojesi kauneudesta mitään vastaväitteitä. Naisella jolla on noinkin hyväkuntoinen pesukomuutti, ei myöskään naamariosastolla voi olla paljoa hommia Rolffille.

Emmä ny osaa tähän vastata mitään. Jos tuo loppusijoitus tosiaan nuorentaa ihoa niin sen jälkeen mua luullaan 15-vuotiaaksi. Buu.

Ahh irtakkilla uus avatar :) jos olis työaikaa jäljellä niin avaisin paintin. Mut ei oo:( Enkä oo löytäny retina-paint-appsia mitä vois kotona käyttää

Viimeistään maanantaina mä haluan nähdä jonkun kauniin taideteoksen tästä avatarista.

Niin se voi olla. Meillä kunteilla on semmonen vaiva. Ihan tekee mieli repiä puu maasta juurineen persmieliteon pyörtehissä.

- - - Updated - - -

Meillä kunteilla ja mustaan neekerihomoköntsään verrattavalla ultimeetsialla.

Mites tuo Ultimeetsian harso tossa naamalla, yrittääköhän se jotenkin naurettavalla tavalla suojautua kasvojen käyttämiseltä loppusijoituspaikkana? Melko naurettavaa jos näin todella on! Sehän tulee sieltä kuitenkin paineella ja kynän paksuisena. Vähintään HJC:n visiiri pitää olla kasvoilla ja hevosvoimia takapyörältä 130 enemmän kuin Johnyn polkupyörässä.

En muuten ole seurannut niin tarkasti tätä ketjua, mutta tuli mieleen (oli aikoinaan vihreä) että joko Johny on ostanut sen mopon millä tulee antamaan minulle kyydit kesällä?

Back
Ylös Bottom