Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja kolmosen kautta nelosen.. täh miten se Sierra jättikään ja minkä? Mutta. Ultimeetsian siemennestekammo on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viritellä nyt mokomia harsoja, eikö tuo nyt ole jo vähän liioittelua.

- - - Updated - - -

En muuten ole seurannut niin tarkasti tätä ketjua, mutta tuli mieleen (oli aikoinaan vihreä) että joko Johny on ostanut sen mopon millä tulee antamaan minulle kyydit kesällä?

No tuota sanotaanko nyt niin että voin tulla antamaan kyydit vaikka sitten VR:n kyydillä mutta olishan se mukava jos päästäis samalla reissulla ajelulle? Voisin käydä Kauhavalla samalla reissulla, jos se kenkä vielä löytyis sieltä Mäki-Fräntilän pellolta.

- - - Updated - - -

Eli en oo! Ja tuo futermukeri osuu koko ajan niin arkaan paikkaan että ei uskokaan. Ei ole nimittäin etes polkupyörää.

- - - Updated - - -

ps anteeksi seksismini, velipoika se vaan tässä taas nakkeroi

No tuota sanotaanko nyt niin että voin tulla antamaan kyydit vaikka sitten VR:n kyydillä mutta olishan se mukava jos päästäis samalla reissulla ajelulle? Voisin käydä Kauhavalla samalla reissulla, jos se kenkä vielä löytyis sieltä Mäki-Fräntilän pellolta.

- - - Updated - - -

Eli en oo! Ja tuo futermukeri osuu koko ajan niin arkaan paikkaan että ei uskokaan. Ei ole nimittäin etes polkupyörää.

- - - Updated - - -

ps anteeksi seksismini, velipoika se vaan tässä taas nakkeroi

Voi voi voi. No kyllä jollain aina ajelulle pääsee. Varsinkin Kauhavalle kengänmetsästykseen. Voit viedä mua tuolla pyörällä, jossa on kumit tyhjät.

nimetön.webp

Onko kauniinseksistinen?

Oi että, kauniinseksistinen on! Tän vois melkein kehystää. Mä en vaan osaa tulkita tuon miehen ilmettä. Vähän tuntuu olevan tyhjä katse hänellä, näyttää siltä että oma seisokki on yllätys tai tuon ah-niin-kauniin naisen takapuoli on aivan uusi tuttavuus eikä tiedä mitä sen kanssa tekisi.

Ei oo liioittelua sanoa että Vokotilla on palstan parhaat kullinpiirtämisskilssit

- - - Updated - - -

Oi että, kauniinseksistinen on! Tän vois melkein kehystää. Mä en vaan osaa tulkita tuon miehen ilmettä. Vähän tuntuu olevan tyhjä katse hänellä, näyttää siltä että oma seisokki on yllätys tai tuon ah-niin-kauniin naisen takapuoli on aivan uusi tuttavuus eikä tiedä mitä sen kanssa tekisi.

Niin... tai sitten neiti on unohtanut pyyhkiä pyllynsä. Sekin on usein tosiasia etenkin humanistityttöjen kohdalla. Ei sitä vaan muista kun on esim graduhommaa.

Niin... tai sitten neiti on unohtanut pyyhkiä pyllynsä. Sekin on usein tosiasia etenkin humanistityttöjen kohdalla. Ei sitä vaan muista kun on esim graduhommaa.

Aijai, vokotti onkin meidän painttiskillisten uusi esikuva. Pidän erityisesti irtakkin yksityiskohtaisesta kuvaamisesta. Ilman sisäpiiritietoa näin syvälle detaljiikkaan tuskin päästäisiin, eli nyt on syytä olettaa vokotin nesteyttäneen takasämpyläleipurin uunia kaljanjuontien välissä.

Kyllä minä herkistyin! Nyt lähen määki mäelle täältä. Täytyy vetää pipo silmien yli, ettei nuo toimistopaistit luule, että mua itkettää sen tähden etten pääse huomenna töitä vieroksumaan.

Back
Ylös Bottom