Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ai vittu, kiinni jäin. Kyseessä nyt oli kuitenkin se, että raskas mavesarja kesken ja toinen meinaa hyppii mun päälle. Eikä mulla muutenkaan oo salilla pillu mielessä, kotona sitten.

Ei siellä salilla kannata niin vakavana aina olla, vaikka täysillä treenaakin.

Kerrankos tommosta sattuu..!

Tapahtui eilen salilla.

Pukkarissa pisti jo silmään kaveri hieman poikkeavalla habituksella. Reeniasuna ukolla oli pieruverkkarit kiristettynä nahkavyöällä navan yläpyolelle, nahkavyössä roikku kännykkäkotelo. T-paita oli vedetty syvälle housuihin ja siinä komeili ryhävalaan kuva. No ei siinä mitään eipä sielä salilla mitään pukukoodia ole. Ukko osoitautui sitten melkoisen sosiaaliseksi ja katsoa asiakseen tulla kertomaan mulle kesken kovan prässisarjan miten kesko kusettaa ihmisiä ja kysyi olenko samaa mieltä. Hienointa oli kun en kesken sarjan pystynyt vastaamaan mitään niin ukko lähti vihasena pois ja totesi, että ompas huonot tavat kun ei vastata kysymyksiin.

Tapahtui eilen salilla.

Pukkarissa pisti jo silmään kaveri hieman poikkeavalla habituksella. Reeniasuna ukolla oli pieruverkkarit kiristettynä nahkavyöällä navan yläpyolelle, nahkavyössä roikku kännykkäkotelo. T-paita oli vedetty syvälle housuihin ja siinä komeili ryhävalaan kuva. No ei siinä mitään eipä sielä salilla mitään pukukoodia ole. Ukko osoitautui sitten melkoisen sosiaaliseksi ja katsoa asiakseen tulla kertomaan mulle kesken kovan prässisarjan miten kesko kusettaa ihmisiä ja kysyi olenko samaa mieltä. Hienointa oli kun en kesken sarjan pystynyt vastaamaan mitään niin ukko lähti vihasena pois ja totesi, että ompas huonot tavat kun ei vastata kysymyksiin.

Olis voinu tulla mielenkiintoinen keskustelu ku oisit lyöny kelkan tukiin ja aloittanut et: "Oon pitkään miettinyt ihan samaa ja pohtinut mitä kannattaisi tehdä".

Joku puhui mun töttö ötterölle koulussa salihommista. No mun muija ei edes kertonut painoistaan tai mistään muustakaan, kun aina siitä ropisee paskaa niskaan. No sitten tämä yksi nokkela "salimuija" siinä vieressä sanoi, että "raskaat painot on miehille, naisten ei tarvitse tehdä isoilla painoilla, koska isot painot haittaavat synnyttämistäkin ym." Noh kaikki tietenkin olivat vain hiljaa ja keskustelu kuoli, koska eihän tuollaisten vammaisten ihmisten kanssa voi mitään jutella ilman paskamyrskyä.

Joku puhui mun töttö ötterölle koulussa salihommista. No mun muija ei edes kertonut painoistaan tai mistään muustakaan, kun aina siitä ropisee paskaa niskaan. No sitten tämä yksi nokkela "salimuija" siinä vieressä sanoi, että "raskaat painot on miehille, naisten ei tarvitse tehdä isoilla painoilla, koska isot painot haittaavat synnyttämistäkin ym." Noh kaikki tietenkin olivat vain hiljaa ja keskustelu kuoli, koska eihän tuollaisten asennevammaisten ihmisten kanssa voi mitään jutella ilman paskamyrskyä.

Korjattu ;)

Ei salilla tapahtunut mutta eilen kuulin seuraavaa:

"Jos ei venyttele niin lihakset kasvaa väärin"

Kyllä! Sen takia vauvatkin syntyessään näyttävät niin omituisilta, koska venyttelemättömyyden takia lihakset on aivan väärin kasvaneita! Vastuuntuntoinen äiti opettaa sikiötä venyttelemään.

Noin 15-v. manne tulee jonku ihan normaalin suomalaisen kaverinsa kaa voimailupuolelle. Tää manne sanoo "hei mennään prässiin" ja kaveri "oke, mil meinaat lämmitellä", toinen huutaa kovaan ääneen "emmä mitään lämmittele, vedän suoraan 240 kilolla, oon saanu joskus 315". Latovat prässiin yhteensä 120 kg ihan selviä Leokon kiekkoja, tekevät pari sarjaa. Sit tää manne kysyy joltain vanhemmalta mieheltä "paljo täs on painoo?" ja kun mies sanoo et "no 120 näyttäs olevan" niin sit nää on ihan et wtf...

Siis ei hyvää päivää tätä nuorison laskutaitoa, kiekot oli 25+15+20 per puoli ja jäbät luulee sen olevan 240 kg. Ois ollu mielenkiintosta nähä että minkälaisella kiekkomäärällä se 315 kg olis tullu :face:

Työntävat: Rinta, olkapäät, ojentajat kiivi kiivi perkele kfkh ja etureidet

:offtopic: mutta tässä ketjussa on välillä niin mahtavia juttuja, että ne ansaitsisivat tulla kootuksi. Mitä jos joku nörtti rakentaisi filtterin, jolla saisi esiin vaikkapa vähintään 30 tykkäystä saaneet salikomediatapaukset?

:offtopic: mutta tässä ketjussa on välillä niin mahtavia juttuja, että ne ansaitsisivat tulla kootuksi. Mitä jos joku nörtti rakentaisi filtterin, jolla saisi esiin vaikkapa vähintään 30 tykkäystä saaneet salikomediatapaukset?

Sivun ylänurkassa näkyy kaikki tykkäykset, siitä pitäs aueta pudotusvalikko josta näkee top-tykkäykset.

Multa tippu kollarit jalasta dippitelineessä vatsoja tehdessäni...

:nolo:

:D Kanssatreenaajat kiittävät päivän piristyksestä.

Tuli mieleen se laulu: "Oi jospa oisin saanut olla muuukaaanaa"

Back
Ylös Bottom