Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuck me please! Savuttavat junat saa mun pöksyt kastumaan.

- - - Updated - - -

Nää Berkshiren Doublepenetratorit etenkin

- - - Updated - - -

Mun treen reissu ja näinollen myös määräaikakaishuolto jää tänään tekemättä. Ihme myyjiä sitä Nettimotossa onkin kun myyvät kamppeet pois alta ennenkuin ostaja ehtii edes paikalle!

Mun treen reissu ja näinollen myös määräaikakaishuolto jää tänään tekemättä. Ihme myyjiä sitä Nettimotossa onkin kun myyvät kamppeet pois alta ennenkuin ostaja ehtii edes paikalle!

Uaah... Pettymyksenä samaa luokkaa kuin jos Berkshiren Tuplapenetraattorin toinen piippu oliskin tukossa. Mä oon kyllä melko varma asiasta, että Sanze on valmistellut jo itsensä iltaa varten, mm. erinäiset paikat pullottavat. Öljyttynä. SukiSukin koeajoon siis mars. Mars.

Mulla ihan sama, töitä on paiskittu mutta mitäs sitä mainostamaan, laiska töitään luettelee. Mutta kuriositeettina kerrottakoon että munatkin on niin märät (hiestä) että vaikka lusikoita pesis.

- - - Updated - - -

Outo tunne, ei lähes yhtään vituta. Puolentoista tunnin päästä Method Perkiömäki, elbow rape with douple cannons

- - - Updated - - -

Juuri tämmöinen suitsa oli vielä eilen myynnissä Tampereella. Snif. Tuosta kyllä joutaisi tuo pleksi esim huisin vittuun.

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1601074

- - - Updated - - -

Ja tarakka. Tarakan voisi myydä esim jollekin mummolle syysomenien kuskaamistarkoitukseen.

- - - Updated - - -

Tai olkihattujen kuljettamiseen torille myytäväksi.

- - - Updated - - -

Tai ison dildokasan kuljettamiseen seksipuodista kotiin. Omaan osakkeeseen.

Mäkin oon tehny koko päivän hirveesti kaikkee. Tässä kuvitusta:

kakka.webp

.. ja sitten eräs nimeltämainitsematon kerää koko potin ja brassailee fotosop taidoillaan.. not very funny!

- - - Updated - - -

Tykkäsin erityisesti siitä miten elegantit kengät Irmalla oon kakallakin.

Mutta hei, ettei mee ihan höpönassuiluksi, eikö todellakaan tuu ainuttakaan seksististä juttua koko päivänä?

Pariin otteeseen yritin virittää semmosta seksuaalissävytteistä juttua sun Tammershiren Tuplapenetraatio reissusta, mut ei ne tainnu aueta. Vähän rankempaa huumoria.

Mutta mä viritän tähän päivän päätteeks jonkun, ennenku minäkin painun Perkiömäen koo-yy-är-pee-ää kyynärpääreeniin.

Back
Ylös Bottom