Joo, itselläki on paha atooppia, käsissä ollut monta vuotta jo ja viime 1.5v aikana ilmestynyt myös jalkapöydän alueelle sekä kaula/leuka -alueelle. Itsekkin joskus antaisin parran kasvaa, muttei voi kun heti muutaman päivän jälkeen yöllä kutisee niin pahasti ja sitte raavin/hankaan sitä. :S
Tutun kuulonen toi aqualan, oon varmasti käyttäny pienempänä tota, tällä hetkellä on muutama perusvoide mm. bebanthen ja apo base (oily creme), jota käytän nykyään joka ilta. Vois kokeillta tota aqualaa ku en muista miten itelle se toimi. Mites toimis muuten joku herkän ihon suihkusaippua? esim joku ''ei sisällä allergisoivia aineita'' puhdistusaine? Mitä perusvoidetta voi levittää parranajon jälkeen, voiko sitä aqualaa taikka tota mun apo basea käyttää lärviin?
Sitten olis itelle tärkee kysymys että miten tärkeetä on olla siistiä kodissa ihottuman kunnon kannalta? (imurointi ja lattioiden luuttaus yms) Veikkaan että vaikuttaa paljon, itellä on tossakin vaan yks homma kun tiskaus tiskihanskoilla aiheuttaa kutinaa ja punoitusta käsissä, (ei tiskikonetta) lattioiden pyyhkiminen rätillä hankalaa myös käsille.
Toinen kysymys että ku luulen että mulla on liian stydi hiusshampoo (pakolla sitä osuu muuallekki ku päähän), että oisko jotain tosi herkän ihon ainetta?