UFC cuts Melvin Guillard!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japi kun on vähän rauhoittunut niin maulerbones on ottanut ko. roolin haltuun kyllä ansiokkaasti..
Elä nyt missään nimessä lähde vertaamaan noita kahta toisiinsa. MB:llä on sentään aimo annos tietämystä taustalla vaikka kärkkäitä mielipiteitä esitteleekin. Japi nyt on puhtaasti lajista mitään tietämätön uberkatkera vittupää.
UFC cuts Melvin Guillard!
No perkele. Ihan viihdyttävä ukko!
Ja sen takia saikin paljon anteeks, joku muu ois potkittu jo aikasemmin pois, esimerkiks meidän oma Anton 2-1 recordilla pihalle
Totta. Ei voi verrata suoraan. Se mikä on samaa on se että molemmat on linnoittautuneet omien suosikkiensa taakse niin vahvasti että se saa aikaan vastareaktion ja saa porukan kääntymään Silvaa ja Gussea vastaa. Ei riitä se että kannattaa omaa suosikkiaan vaan pitää jatkuvasti dissata omien suosikkien kilpailijoita ja änkeä omaa mielipidettä kaikkiin mahdollisiin rakoihin kun aihe etäisestikin sitä sivuaa.Elä nyt missään nimessä lähde vertaamaan noita kahta toisiinsa. MB:llä on sentään aimo annos tietämystä taustalla vaikka kärkkäitä mielipiteitä esitteleekin. Japi nyt on puhtaasti lajista mitään tietämätön uberkatkera vittupää.
Sun ylimielisyyttä on täällä moneen otteseen ja monen toimesta arvosteltu. Sä pidät itseäsi ja omaa mielipidettäsi ylivertaisena ja muita parempana etkä kestä vastaan sanomista, se on sun ongelma. Mä olen täällä kirjoitellut pitkään ja niin pitkään kun kirjoitiit tikkuukkona asiallisesti ei ollu ongelmaa. Sillon ku sun nicki ja kirjoittelutapa muuttui on sulla ollu riitaa vähän joka viikko, lukemattomista aiheista ja eri kirjoittelijoiden kanssa... Kaikesta tästä huolimatta et löydä itsestäsi mitään vikaa ja etkä pysty koskaan myntämään olleesi väärässä..Älä tuhlaa aikaasi. Cryscythe on jo pitkään ollut minun suurin hateri tällä forumilla, vielä BabyJaytakin katkerampi mikä kertoo jo paljon.
Kaikesta tästä huolimatta et löydä itsestäsi mitään vikaa ja etkä pysty koskaan myntämään olleesi väärässä..
Ihan sun kokemusta lajista kyselin, joko pösilö ymmärtää?
Täällähän on suorastaan nerokasta sananvaihtoa. Ei voi kyllä muuta sanoo, ku hattuu nostaa!