Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ketjussa on muuten mopoilun lisäksi myös ajoittain autoilun makua. Onhan täälä HUIPPUKALLIIN x6:n omistajan lisäksi myös Kriina, tuo veikeä kuivasumppupimu.
Sata aalla ajettiin kesä...moottori on kolmellasadalla markalla ostettu... tapanilan mäestä päästiin kolmella pytyllä...tansseihin ja takas tyhjiä penkkejä...bensa halpaa. ..kierroksentarkalla välikaasulla vaihto...vaihto sunnyyn...elektrooninen kaasari..800000mittarissa...katsastusmies tarjoutu ostamaan...

uuteen ja velattomaan OK-talooni, jonka olen maksanut VALTAVASTA omaisuudestani käteisellä.

En pahastu. Sensijaan ihailen suuresti sinun pettämätöntä tyylitajuasi. Ensin kaksituntia ulosteellä ABC:llä kesken muuttopuuhastelujen ja sitten tämä miehekkyyden SUPERMASSIIVINEN huipentuma! Maksu käteisellä. On se kova!

Itse harrastan myös tuota käteisellä ostelua, mutta täytyy todeta, että omistusasunto piti ostaa velaaksi.

Vaihdetaan kuivasumppu-Micra. Värinä Racing Green, näyttää vauhdikkaalta. Vaihdossa otetaan auto, johon voi itsekin tehdä remonttia ja johon ei maksa joku perkeleen rele yksinään 200-300e. Mielellään BMW tai Mersu, 80-luvun mallit kiinnostaa.

Minun tekisi mieli poliittista broileria.

- - - Updated - - -

Katsoppas vaan, heti kun rouva lähtee ulkomaille niin omaisuus myydään (tai vaihdetaan saksalaiseen).

- - - Updated - - -

Minä vaihdoin aina ohjelman saksalaiseen kun rouva oli pois. Tykkäsin niin kovasti katsoa iltaisin der Altea.

- - - Updated - - -

eli Vanhaa Kettua

- - - Updated - - -

der Alte Fuchs

- - - Updated - - -

Luulen että lopputili on päivien kysymys.

Kahvitauko pelasti insinöörin ylenpalttiselta työnteolta.
Kohta ollaan taas liikaa edellä aikataulusta, on aika himmata siis. Loppupäivän taidan kuluttaa esittämällä työntekemistä, vaikka oikeasti päiväuneksin kaksosista, pesukomuutista, mopoilusta ja jostain erittäin seksuaalipitoisesta toiminnasta. Ehkä myös jotain erittämiseen liittyvää päikkyä vois katella, onhan se sentään parasta mitä voi tehdä housut jalassa. Paljaskikkelöinti kuuluu sisäänrakennettuna tuohon mopoilusta haaveiluun!

Minusta alkaa myös pahasti tuntua siltä, että minua ei ole suunniteltu parisuhteeseen naisen kanssa. En ole oikein oma itseni nyt. Töistä ei meinaa tulla mitään. Lepopulssi hakkaa niin kuin huomista ei olisi. Ehkä minun pitäisi antaa itselleni lupa olla onnellinen? Vai pitäisikö ensin lähteä johonkin etsimään itseäni?

Älä luovuta vielä, vaan anna rakkaudelle vielä mahdollisuus. Oletko kokeillut sanoa naiselle, huutaen, että nyt turpa kiinni? Onko seksi edes ollut hyvää ja määrällisesti runsasta?

Meinaatko että mielessä on very sexy sex?

Jotain semmosta. Mutta ei veriseksiä. Enhän ole pimppimineraalimainari.

hirvikärpästä :kuola:

Hyi saatana.

Ei tunnu. En käytä ikinä mamiksia. Omistsan teräpallit.

Hep, teräpallit myös täällä. Yläasteen jälkeen olen kahdesti käyttänyt pitkiksiä: intissä ja hiihtämässä.

Oletko kokeillut sanoa naiselle, huutaen, että nyt turpa kiinni?

Tää on hyvä. Itse olen omissa koulutuksissani käyttänyt tätä oppituntia. Minkistä riippuen oppi menee kaaliin, kun harjoitteen toistaa yhdestä kahteen kertaan. Kolmannella kerralla toivotetaan hyvää (tai pahaa) loppuelämää.

Niin ja joskus täytyy tehdä myös uhrauksia rakkauden alttarilla, esim puolison lyöminen saattaa olla tarpeen mikäli hän ei muuten ymmärrä että häntä rakastetaan.
Vähän rankempaa huumoria!

- - - Updated - - -

tulipas herkkä olo

Hyviä vinkkejä. Omassa kodissakin on jatkuvasti vieras kielistä pälätystä. Ja minä hullu menin ostaa skypeen paketin että saa puhua kotimaahan kiinteeseen hintaan niin paljon kuin jaksaa. Se pälätys tulee kaiuttimista ulos.

Hyviä vinkkejä. Omassa kodissakin on jatkuvasti vieras kielistä pälätystä. Ja minä hullu menin ostaa skypeen paketin että saa puhua kotimaahan kiinteeseen hintaan niin paljon kuin jaksaa. Se pälätys tulee kaiuttimista ulos.

Mutta sä pystyt laittaan mutelle ihan oikeesti jos haluut! Mun naiskaukosäätimestä on kans välillä patterit sillain loppu, tai volume-nappi kulunu, ettei meinaa millään toimia. Silloin joutuu omalla huutamisella kompensoimaan. Liian harvoin kyllä. Pitäsköhän mun tänään huutaa kotona ihan vaan siitä ilosta, että saa kuulla omaa ääntään? Arvostetaanko sitä? Vai saanko taas jonkun uuden lisänimen, joka viittaa löyhästi miehiseen sukuelimeen. Onneksi omani on sentään uljas ja komea. Ja itsestään puhdistuva! Nanopinnoitettu likaa hylkivä kikkelsplad. Likaan sisältyy mm. pubiruusut ja miesten onkalot. Paitsi jos ne on puhtaita.

Maailma ei voi olla läpensä paha, kun on olemassa Dallaspulla.

Tuon äänenvoimakkuusasian takia yleisesti tunnettu totuus on että nainen on parhaimmillaan jotain suussa.

Dallaspulla on jees...eka reunat ja sitten se keskusta. Muu tyyli pn kerettiläistä.

Nyt kuntit ollaan ku kusi sukassa, paisti-eventa eli naishenkilö on paikalla ja keskustelee pullasta! Ollaan ku ei oltaskaan! Mä voin vaikka läyrytä vähän tähän kärkeen:

Munkin mielestä pulla on hyvää.

Back
Ylös Bottom