Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos miehenä ei tiedä mikä on urheilumunaefekti, on tasan kaksi vaihtoehtoa:

a) ei ole mies ensinkään
b) ei ole harrastanut urheilua
c) omistaa ns. urheilulle ja kylmälle ilmalle immuunin meischelssonin

Muille tiedoksi, että urheilumunaefekti muistuttaa katkarapuefektiä, minkä voi kokea paljaskikkelöidessä kylmässä ilmanalassa tahi jäisessä vedessä. Pahinta on niiden kombo.

- - - Updated - - -

^ Eli vanha kunnon "kynänpaksusenapaineellasilmään" -efekti!

Sielun vai ruumiin kulttuuria?

- - - Updated - - -

Onkohan MÖYKKYNEN joutunu "työmatkan" jälkeen taas panohonmiin, ku ei oo virkannu mitään? Ja taas lähtee ahristus kehittymään.

MÖYKKYSEN pitäis tehdä selväksi sille nuorikolle että silläkin on oikeus sen omiin tunteisiin.

Niinnon. Puhuis sille venäjää.

- - - Updated - - -

Mutta ny mä nukun.

Silmän sarveiskalvon ja paljaskikkelin limakalvon kosketuksessa niitä tauteja vasta leviääkin. Mutta mä laitan nyt silmät kii, ettei kukaan kosketa mun silmämunaa millään. Eli öijt.

Minen osaa paistaa ikkiin sopiviksi pelkkiä valkuaisia ilman öljyä/voita, kele! Noh, onneksi se on ainoa asia missä olen vähemmän hyvä (huutonaurua).

Erittäin vitun hyvää huomenta.

Ulkona paistaa aurinko, tulin, tai siis lähdin ja saavuin töihin taas tuntia etuajassa. Saapahan rauhassa mallintaa hetken, ja lisäksi kertyneet tunnit voi tuhlata 4 viikon päässä häämöttävään lomaan.
Kulttuuria toivottiin heti aamuun, ettei myötähäpeäkuolo korjaa meitä ennen torstaita, niin heitänpä tässä ihan löysin rantein ilmoille tällaisen aiheen, joka ainakin itsellä on lähellä sydäntä:

Käpylehmä

Käpylehmiä on tehty ja niillä on leikitty vuosikymmeniä, ellei jopa satoja vuosia. Voidaan siis sanoa, että kyseessä peräti ikiaikainen keksintö, leikkikalu ja sisustuselementti.
Nykytaiteen museioissa, kuten Kiasmassa, voit törmätä kyseisen objektin kaltaiseen- tai jopa faktisesti identtiseen materiataiteeseen. Kysymys kuuluukin, onko käpylehmä ollut aikanaan aikaansa edellä, vai voiko nykytaiteen taso olla synnynnäisesti taantunutta?

Ainiin perkele! JohnyV!

Mä en kerkiä kyllä millään tänään lentokentälle. Sähän olet muutenkin sielä päin jo, joten pystytkö hoitaan? Mä voisin järjestää sillä välin johonkin tänne sisämaahan jonkun kivan sviitin, ja täytän sen alkoholilla ja lotationella.

:konekirjoitustaitoinen sihteeri: ja :pyörä:

pinup_babe.webp

Emmää siitä kirjoitustaidosta niinkään, kun osaanhan minäkin lukea ja kirjoittaa. Kunhan on hyvännäköinen ja tanssii hyvin yksilötanssilajeja. Niitä en osaa, niin mieluusti olisin katseluoppilaana.

Seksisti! Hyi.

- - - Updated - - -

Mun tekis mieli laittaa naama tonne väliin.. Noni, nyt meni keskittymiskyky. Onneks kohta on kahvitauko.

Back
Ylös Bottom