Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajoin tänään 800 km autolla pitääkseni viiden(!!!) minuutin esitelmän. Tee työtä, jolla on tarkoitus, jee.
Kyllä minä varmaan jotain puudutetta nautiskelen. Äläkä nyt alota mitään "huono livebändi blaablaa".
Ja sanoivat mua hulluksi kun matkustin päivässä junalla 870 km pitääkseni tunnin esitelmän. Viet kyllä kirkkaasti voiton.

Jos matkat ja päivärahat maksetaan, hullu on joku muu kuin matkustaja![]()
Mun pekoni loppuun syöty on..
Korjasin.
Ei noilla päivärahoilla kyllä kuuhun mennä. Mutta mieluummin junalla silti, siellä voi sentäs tehdä jotain järkevää, toisin kuin lentokoneessa.
Junalla kuuhun?
Junalla kuuhun?
Junalla kuuhun?
Eilisen reenirävellyksen johdosta tekis mieli ryypätä ittensä hengiltä, ja eiköhän sitä taas kokeil... NO EI. Ny joutuu tikkaan entistä tehokkaammin, että mä voin kesän lisäks myös huhtikuussa Camp Noulla olla kikkeli paljaana ilman paitaa! Varasin lennot, ja tänään jos osaan priorisoida työ_hommat, ettin jonkun porvarillisen hotellin Las Ramblasin hoodeilta!
Anna Abreu ei hirveesti sytytä (henkisesti tahi fyysillisesti), mutta tossa JVG:n uudessa piisissä sen äänessä on semmonen vivahde, että se tarttis kunnon kyydit, jos tiedätte mitä tarkoitan!
No hyvä on. Saat Kake Randelinin koko tuotannon cd-muodossa.
Ettei vaan sattuis mitään....
katso liitettä 112441
Huhhuh.. joko löytyy juutuubista?