Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ala hyvin nyt. Aamupaltsu. Pthyi.
Aamupaltsu on sitä varten et ehtii syödä aamupalan ennen työhommia! Tärkee juttu !

Taas pakkis. No, koska on perjantai ni puol päivää jos pystyis. Kahdeks täytyy ehtiä kotii. Aamupäivän vois käyttää telakoitumiseen.

[Toim. Huom. Sain siis uuden telakan läppäril]
Oonko telakoitunut kirjaimellisesti läppäriini, jos se on sylissä?

Viikko kasi perjantai ja jossain on paltsuja? Kaiken lisäks peli tänää. Meillä on firma autio. Hetkinen, mitä mä täällä teen?

:tollanen kypärä tollasella tytöllä:

11_calendars_sept_15.webp

Aiettä onkin hyvä fiilis mennä duuniin, kun on pitkät yöunet takana. Töissä pääsee taas tekemään pari kiireistä asiaa, joten päiväkin menee varmaan nopeasti, ja pääsee ajoissa lähtemään boulderoimaan. :dance:

Enpäs oo pahemmin ajellut uikkareissa moottoripyörällä. Ameriikassa tytöt näyttää ajavan. No muutaman kerran oon kyllä ajellut tuohon läheiselle uimarannalle uimashortseissa.

Minä olen tehnyt tänään ruumiillista työtä, porakone oli apuna.

- - - Updated - - -

Oliskohan interretissä yhtään kuvaa k1300r bemusta ja kuuma kissa siinä samassa kuvassa..

Nyt on päivän työt tehty ja voin alkaa odottaan matsin alkua. Muutama tunteroinen ja sit himaan. Sitä ennen ajattelin kyllä vielä uhmata kesää ja vaihtaa kotariin nastat alle, ennen kuin lähden viikonlopun viettoon. Syödäkkin pitää, kun siitä joku maksaa.

9-11 työt
tauko
11.xx-13 safkiksen valmistelu
13-13.30 en muista mitä on ruokalassa, palaa tähän kohta
13.30-15 lukemista ja työhön liittyvää avautumista muiden kanssa
15-17 järjestelmien kellojen seuranta ja vertailu, erityispainoalue leimauslaitteen ja työkoneen välinen ero

Ihan ok päivä.

-salitaukoa 14vrk
-yksityinen lääkäri
-poskiontelon tulehdus
-Doximycin 150mg
-flixonase
-eihän tätä voitukaan huomata julkisen terveydenhuollon laitoksessa
-ei vituta
-tänään sauna - rommitoti - vitsailua - keittiön kalusteiden hajotusta - poliisi

AAMURAPORTTI:

- aamupaltsu, jossa esinahkamiehet ja kolleegat totesivat aplodien kera olevani ylivertainen mm. työn_tekijä.
- autobar ja keskiviikkoset juustonaksit
- salitaukoa 9 vrk
- kurkkutulehrus on lähes Selänne-tetty
- kyrvän himo on kova. HJC taitaa olla päätetty.

2226c313e2cd4f655666312e8eb2c-s.webp
Tuossa futhermuckerille kuva HJC R-PHA10.
Siinä on laitettu painoarvoa etenkin tuuletukselle ja keveydelle. Iskunkestävyydestä on ehkä vähän tingitty mutta kaikkea ei voi saada.

Onnittelut vielä menestyksestä työnteossa! Veikkaanpa että itsekin olen korvaamaton työnantajalleni. Jos jäisin auton alle niin voi olla että ketään ei otettaisi tilalle.

- - - Updated - - -

Mä otan varuilta vähän reteemmän annoksen tätä doximysliiniä tähän kärkeen. Olisko paha jos vaikka puol purkkia morttelin kautta kosanipulloon ja kierteellä alas koko paska?

Back
Ylös Bottom