Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokouksesta, ilman kokouspalkkiota selvitty!

Olisinko mä hyvä houkutin?

No aivan erinomainen houkutin olisit.

Vau.

image.webp

[video=youtube_share;Bxq_EkJ7gFE]http://youtu.be/Bxq_EkJ7gFE[/video]

Sain suru-uutisia tähän iltaan. Mummo siirtyi aiemmin tänään pilvenreunalle seurailemaan.. :(

'Nuff said.

Ah, en muistanukaan kuinka hyviä veisuja tällä levyllä on.

edit. Juu, Pernodin mummolle light weighttiä eli kevyet mullat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tykkään että betin äänes on kikkeliä aika paljo.

[video=youtube_share;bhPB3ztilOM]http://youtu.be/bhPB3ztilOM[/video]

Pistä retina yöksi latinkiin.

Tottakai. On sitte viikollopuksi virtaa.

Sain suru-uutisia tähän iltaan. Mummo siirtyi aiemmin tänään pilvenreunalle seurailemaan.. :(

Voimia :(

Ja mä olen viettänyt yöni kovissa kivuissa päivystyksessä. Vielä pitää ootella et voi pomolle soitella-sit saan vihdoin nukahtaa tai nauttia sairaalan aamiaisen, jos mulle tarjoillaan.

Kurkkuni on karhea, kurkkuni on kireä, lutku se on vaiva ihan hirveä.. (Säv. San. Sov. "Peruna on pyöreä", "näppilätty" Alfredson 1970 Skåne)

Huomenta. Onpa kiva, että on perjantai. Viikonlopullekkaan ei ole muuta ohjelmassa kuin vaihtaa uutta pätkää japanilaisen klassikkoautoni pakoputkistoon. Onkin tullut jo vähän ikävä omaa "valojuovaa" laina-autolla ajellessa.

Japanilainen klassikko.. 90-luvun puolivälistä?

Kyllä tuo kaunokainen on tullut tuotantolinjalta ulos tasan vuonna 1990 ja on kunnoltaan edelleen täysin räpeltämätön/täydellinen. Mallisarjan huipulta, jonka lisävarusteita ruksatessa on kyllä vedetty kukkaron nyörit umpisolmuun. No ymmärtäähän sen. Liiasta painosta on vain haittaa urheiluautoissa.

Taas pakkis. No, koska on perjantai ni puol päivää jos pystyis. Kahdeks täytyy ehtiä kotii. Aamupäivän vois käyttää telakoitumiseen.

[Toim. Huom. Sain siis uuden telakan läppäril]

Back
Ylös Bottom