Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäki haluun joskus tommoseen hotelliin! Takan polttaminen on muistaakseni kivaa hommaa. Etellisestä kerrasta on noin 20v, eli ei oikein enää ole tuoreessa muistissa.

Mäki haluun joskus tommoseen hotelliin! Takan polttaminen on muistaakseni kivaa hommaa. Etellisestä kerrasta on noin 20v, eli ei oikein enää ole tuoreessa muistissa.
Juu no tässä kävi pikku tsäkä, kun oli hotelli ylibuukattu. Niin ei sit pahotettu mieltämme vaan tyydyttiin tähän vaihtoehtoon.

Minkäköhän juoman sitä sitten korkkais puuhapussista. Jotain jännää sinne haalin, kai.

Viikonloppuna pääkaupunkiseudulle pitämään hauskaa. :dance:

Mitäs siellä? Oon seudulla torstai-illasta sunnuntaiaamuun, kai siinä vähän kaupunkia ehtii nähä. :)

Ville, yhtyeineen.

- - - Updated - - -

Mutta nyt on tämän kokosten poikien aika panna maata.

Mäpäs aloitan tänään, huomenta! Mä meen näyttämään kohta kurkkuani lekurille, ei tästä tuu nyt muuten mitään. Paitsi sitä mörön proosaa.

Päivää päivää. Kiirettä pitelee: Elohiiri ollu vasemmassa silmässä viimeset kaks viikkoo, yöllä heräsin kahdelta ja neljän aikaan sain uudestaan unen päästä kii... Onks tää ny sitä ressiä vai mitä?! :D

Hyi, ressi on pahaa.

Mä nukuin yllättävän hyvin, vaikka kurkku vaivaa edelleen. Limakalvot vähän koetuksella, eilen mm. niistin verta. Mutta ei tässä kerkiä enempiä saikutteleen, tai muuten kohta elohiiri perheineen tääläkin. Kylläpä on rankkaa ihmislapsilla.

Huomenta.

Päivää päivää. Kiirettä pitelee: Elohiiri ollu vasemmassa silmässä viimeset kaks viikkoo, yöllä heräsin kahdelta ja neljän aikaan sain uudestaan unen päästä kii... Onks tää ny sitä ressiä vai mitä?! :D

Joo on se. Itelläkin oli tuossa vuoden lopussa kiireisimpään aikaan reilut pari viikkoa elohiiri vasemmassa silmässä. Lisäksi aina heräsi reilusti ennen kellon sointia ja nukkui loppuyön huonosti. Väsyttikin helvetisti. Onnea ja tsemppiä vaan :D

Huomenta.

En malttanut eilen mennä nukkumaan ajoissa, kun jumituin lukemaan kirjaa, niin aamulla taas kaduttaa kun väsy on sen mukainen. Perkele.

Ei ehti saikuttelemaan, pakko on jätkän riutua työn ikeessä. Kauheet paineet, vielä jos kiristetään niin joutuu karsimaan pakkiksenkin tästä työnpaiskimisen lomasta. Mutta siihen ei mennä!
Epäilen että mulla on angiina. Tai suusyöpä. Tai elohiiriperhe kitalaen nyrkkeilysäkissä (lat. lutra lutra)

Joo on se. Itelläkin oli tuossa vuoden lopussa kiireisimpään aikaan reilut pari viikkoa elohiiri vasemmassa silmässä. Lisäksi aina heräsi reilusti ennen kellon sointia ja nukkui loppuyön huonosti. Väsyttikin helvetisti. Onnea ja tsemppiä vaan :D

Tällästä mä oon aina halunnu... :D Noh, kolme viikkoo se korkeintaa enää kestää, sillä sitten poistun paikalta.

Vain puutarhan hoito on tärkeämpää kuin opiskelu. Eikä sekään ole kovin tärkeää.

Kyllähän puutarhanhoito nyt tärkeää on ;)

Viimeyön unet: 0/5 perkeles! No, 42minuutin päästä hakee lisää maitoa kahviin.

Stressi että joutuu palaamaan suomeen? Toi on jo paha :)

Back
Ylös Bottom