Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt mulla on suuret odotukset, kun Ylex:n iltapäivä loppui viime perjantaihin. Tällä viikolla aloittaa jälki-istunto niminen ohjelma vastaavalla paikalla, jonka juontajina toimivat Mäkkäri ja Viki. Siinä on kyllä niin hienoja miehiä, että saattaa olla ihan hyvää settiä luvassa. Vielä kun pääsisi Etusivun propagandasta eroon.

En tienny. Halusin vain osallistua keskusteluun.

Auto sylkee mustaa nestettä ulos. Saatanan kusinen kristuksen vitunlerpake.

Mutta kuuden viikon päästä en enää mietikään tuommosia asioita, joten mitäpä väliä.

Kurkussani oleva nyrkkeilysäkin muotoinen lirputin on turvonnut pienen mansikan kokoiseksi ja nieleminen sattuu. Hyvä!

- - - Updated - - -

Auto sylkee mustaa nestettä ulos. Saatanan kusinen kristuksen vitunlerpake.

Mutta kuuden viikon päästä en enää mietikään tuommosia asioita, joten mitäpä väliä.

Epäilen että etukärsän jakosilmukassa on ilmaa ja tämän takia toisiokammion takapaine pakottaa kuivasumpusta öljyt pihalle radiaattorin huohottimen kautta.

- - - Updated - - -

Lounas?

Oliskin nakkikastiketta ja perunamuussia. Mutta ei ole. Mä taidan syödä:

-kurjuusfilettä kurjuuskastikkeella
-kurjuussalaattia
-kurjuusjuoma
-kurjuuskahvi
-kurjuusnyrkki kurjaan naamaan

(kaikki laktoosittomia)

Nyt mulla on suuret odotukset, kun Ylex:n iltapäivä loppui viime perjantaihin. Tällä viikolla aloittaa jälki-istunto niminen ohjelma vastaavalla paikalla, jonka juontajina toimivat Mäkkäri ja Viki. Siinä on kyllä niin hienoja miehiä, että saattaa olla ihan hyvää settiä luvassa. Vielä kun pääsisi Etusivun propagandasta eroon.

Samaa odottelen. Mäkkäri on vissiin koko aamun ollut myös juontamassa? Harvakseltaan kuullut tänään radiota.

Ja ai että oli hyvää nakkikeittoa. Kotona on vielä pohjalliset jäljellä.

Back
Ylös Bottom