Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy kyllä sanoa, että ei ole aavistustakaan nyt tästä mielipahahommasta...

Voin vain sanoa, että onneks mun ei tartte pariin kuukauteen ottaa palautusjuomaa. Hyi vitun saatana.

Nyt ollaan samassa veneessä, mä tosin oon sen verran jyrkempi tässä hommassa että ei enää ikinä. Eilinen oli... Raskas.

- - - Updated - - -

^pitikin klikata

No kyllä mää oon, mitä tulee musiikkiin. Tykkään liikaa kuunnella kaikkea uutta. Tuosta Sannista en oikein tiedä... Sillä on vähän rasittava ääni.
Noi sun kikkeljatsit on rasittavia.
Entä tää?
"Tuu ny vokotti itte selvittämään, täällä pitää olla varabiisien varabiisit"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perkuleen aftatki ilmesty, selkeä osoitus ettei ihan terveenä ole :/

Valtion rautatiet palvelee taas. Kuuluttaja oli optimistinen, ja hänen mukaansa ollaan aikataulussa. :dance:
Yllätyin ensimmäisen kerran positiivisesti viimeviikolla koskien VR:ää, kun kuuluttaja kuulutti useamman kerran että ollaan aikataulusta edellä!

No katotaan mikä on tilanne loppuviikosta, jos junalla on pakko painaa taas suomen halki himaan. Eiköhän se jo tapansa mukaan oo myöhässä.

Huomenta turrikat. Vielä ei väsytä mutta kohta varmasti. Tänään onkin suuria henk. koht. bisneksiä luvassa.

:eka:

Kiva viikonloppu takana.

Jää vissiin alkuviikosta treenit väliin, pientä nuhaa ja yskää. Lauantaina oli taas kurkku kipeä.

Huomenta. Hyvin nukutun yön jälkeen luulisi töiden luistavan. Kohta syntyy kuvaan reikää oikein urakalla. Vielä kun ne osuisivat oikeaan kohtaan.

Huomenta.

Erikoinen työviikko luvassa, kun ei ole yhtäkään tapaamista bookattuna. Hakkaan varmaan paperihommia, ja pidän Suomen paperiteollisuuden leivän syrjässä kiinni.

Back
Ylös Bottom