Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Su aamu ja Avara Luonto.

Eilisen virallinen hylsylukema 19+50. Sain pullon kuohuviiniä, kukahan tämän juo.

Aamupuurot syöty ja sitten mutteripannu poriseen. Tarvii varmaan salillekkin lähteä vielä ennen kuin menee isovanhemmille herkutteleen.

Solis lepopäivä. Mitähän sitä tekisi :)

Samoin. Meinaa vaan jotain limaa alkaa kertymään kurkkuun mutta minä en sellaista hyväksy. Vois kyllä melkein käydä vähän ulkona käppäilemässä.

Kauhee näläkä. Äkkiä vähä kermarahkoo naamaan niin jaksaapi parin tunnin päästä riehata salilla. Villiä tulee kun näyttäis et meitsi on kolmena päivänä peräkkäin salilla, kun huomennakin olis tarkoitus mennä. Käsittämätöntä.

En tiedä, punasta se on ja laatikosta, joten pikkurilli ei seiso. Mutta tämä tästä, kohta lähen kattoon jäikö mansesteriin yhtään kuukerinnelliä vokotin jäljiltä. Onneks santse on kiinassa, ni ei tuu sitä mielipahaa.

Miksi tulisi mielipahaa? :O

----

Mua väsyttää! Kohta nukkuu... :D

Kauhee näläkä. Äkkiä vähä kermarahkoo naamaan niin jaksaapi parin tunnin päästä riehata salilla. Villiä tulee kun näyttäis et meitsi on kolmena päivänä peräkkäin salilla, kun huomennakin olis tarkoitus mennä. Käsittämätöntä.

Mäkää en oikein tahdo uskoa että oon tällekin viikolle käyny jo neljä kertaa salilla ja vielä sen päälle 2h tennistä. Miten mä muka olen jaksanu? No, nytpä se sitten vissii kostautuu ku meinaa räkää kerätä joka rööriin.. Taitaa ens viikko mennä taas sohvalla makoillen stana.

Mäkää en oikein tahdo uskoa että oon tällekin viikolle käyny jo neljä kertaa salilla ja vielä sen päälle 2h tennistä. Miten mä muka olen jaksanu? No, nytpä se sitten vissii kostautuu ku meinaa räkää kerätä joka rööriin.. Taitaa ens viikko mennä taas sohvalla makoillen stana.

No en kyllä päässyt tällä viikolla painimaan kuin kolmesti, joten hyvä että tulee tuota punttiakin sitten. Ensi viikolla en taida päästä painimaan kuin kahdesti ja sitten pitäis punttia vääntää. Viikonloppu menee kisoissa aivan muualla.

Ehkä sä et sittenkään ole ihan toivoton tapaus. Melkein vaan.

Vähän toista laitaa...

No kyllä mää oon, mitä tulee musiikkiin. Tykkään liikaa kuunnella kaikkea uutta. Tuosta Sannista en oikein tiedä... Sillä on vähän rasittava ääni.

Tää menee ihan levyraadiksi ny. Mut tää on nätti ja videokin on nätti.

[video=youtube_share;AOJgpY-LEv8]http://youtu.be/AOJgpY-LEv8[/video]

Entä tää?

[video=youtube_share;iKMMmmCRnUM]http://youtu.be/iKMMmmCRnUM[/video]

Back
Ylös Bottom