Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullon kurjuus jo lähes selätetty. Tosin illalla pitäs mennä kellottaan pikkubroidin vanhojentanssit.

Mulla ei, puolikuntosena hommissa melkein koko viikko. Mä oon kyllä tosi kurja. Pierettää eikä kehtaa oikein päästää.

- - - Updated - - -

Joku mummo ja joku pappa kävi tässä ja sillä välin Suomen Iivo niskanen hävisi olympiamitalin kahdella sekunnin sadasosalla. Kirotut joku mummo ja joku pappa!

FB:stä bongattu loistava y-päivän piisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
piisin nimi antaa odottaa kyllä paljon

- - - Updated - - -

Vittu kun MIKÄÄN EI TOIMI

Nyt sä oot kyllä saavuttanut jo tietynlaisen ymmärryksen. Tietoisuuden seuraava taso on se kun ymmärtää senkin että sillä ei ole mitään merkitystä.

Vanha kunnon suomalainen perinteinen kansantarina, sadasosilla tukkaan. VITTU!

Ja noille toimittajille pitäs mennä työntään toi mikki tai dikki eli muna suuhun, vittuako menevät utelemaan tyhmiä toiselta, kun Hämeenlinnaan asti näki ilman telkkariakin sen tatin mikä Iivolla oli ottassa.

2874334501_a18ee93eed.webp

- - - Updated - - -

löytyi googlesta kuva jossa Tero, jolla tatti otsassa

- - - Updated - - -

Tero näyttää muuten aika perus-terolta

- - - Updated - - -

perus-he-tero

Mulla on kans huomenna semmonen tilanne että mukia on tehtävä, ei saatana vieköön auta mikään kun jätkät hengittää niskaan.

Kuntit hei, jos paljun lämmitys kestää 5h, niin kuinka monta mietoa alkoholijuomaa täytyy varata kolmelle henkilölle ns asennusjuomiksi?

Entä jos samalla katsotaan jääkiekkoa, vaikuttaako asiaan?

Kuntit hei, jos paljun lämmitys kestää 5h, niin kuinka monta mietoa alkoholijuomaa täytyy varata kolmelle henkilölle ns asennusjuomiksi?

Ilman jää_kiekkoa sanoisin että noin 20 annosta per naama, kiekon kanssa 40.

- - - Updated - - -

Sitten voikin kätevästi unohtaa koko paljun.

Tässä:

Henkilö Juoma ravintola-annosta
mikko III Olut 19
jamppa IV Olut 17
"näppilätty" Alfredsson valkoviini 1

kaikki yhteensä 37

Laadin aiheesta Excel taulukon mutta sen liittäminen ei onnistunut. Taulukosta voimme jo päätellä että henkilöiden välillä saattaa esiintyä suurtakin hajontaa mutta arvelisin että tällä pääset alkuun.

- - - Updated - - -

nimetön.webp

- - - Updated - - -

parhaita laskuja

-sakkolasku
-sähkölasku
-vesimaksu
-maksu kämmenpuhelimen käytöstä
-visa lasku
-opintolainanlyhennys lasku
-laivalta mereen pissaamisesta aiheutunut vahingonkorvaus lasku

näitä tykkään ite maksaa ehkä eniten

- - - Updated - - -

+mällätyn ajoneuvon rahoituslasku

Ömmm, tein tarkistuslaskennan, jääkaappiin on lipastettu 16pulloa Garagea ja 8pulloa Somersbytä. Olutta ei ole yhtään, todellakaan.

Ei näillä vielä kuuhun mennä.

Oli niin turha työpäivä, että on se vaan aloitettava viikonloppu jo nyt. Keksin hyödyllisempääkin tekemistä kuten mennä treenaamaan hiljaiseen aikaan :dance:

Salille pitäis mennä ennen vapaavuoroa mutta on niin perkeleen löysä fiilis että en kyllä mene. Olen juudas, brutus ja mitä näitä pettureita nyt onkaan. Mutta nyt ei pysty.

Ömmm, tein tarkistuslaskennan, jääkaappiin on lipastettu 16pulloa Garagea ja 8pulloa Somersbytä. Olutta ei ole yhtään, todellakaan.

Ei näillä vielä kuuhun mennä.

Jahas, jannulle on tulossa naisia paljuilemaan. Rankempaa huumoria.

Salille pitäis mennä ennen vapaavuoroa mutta on niin perkeleen löysä fiilis että en kyllä mene. Olen juudas, brutus ja mitä näitä pettureita nyt onkaan. Mutta nyt ei pysty.

Mun pitäs kans mennä, ni sais sitte ottaa illan kaikessa rauhassa. Mutta vähän hitaanlaista on tämä lähteminen...

Back
Ylös Bottom