Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin ne on, kun en löytänyt hyvää kuvaa sukkakalsareista.

e. Jaa, toisaalta jos naiset menee noilla reiättömillä lahkeilla niin miehet vois sitten pitää semmosia pelkkiä chapseja. Aikamoiset seksipöksyt nekin.

Mikä mussa on vikana ku tiedän stay-upit ja sukkanauhaliivit, mutta en tiedä mitkä on miesten tsapsit? Pitäsköhän käyttää miesten alusvaatteita? Muttakun mä saan itseluottamusta ja tunnen itteni seksikkääks ku mä tiedän paltsussa, että mullon sopivasti lutkahtavat verkkosukkakalsarit farkkujen alla.

Stay-up on vahvasti miesten juttu.

Sukkanauhaliivit on naisten juttu.

Ei ne kyllä ole stay-upit, jos ne pitää pitää sukkanauhoilla ylhäällä.. Tosin en kyllä muista oikeaa termiä, kun mulla on vaan stay-upeja...

Meillä on täälä tapana ollu vaatia kuvia jos oletettu naishenkilö mainostaa alusvaatetustaan.

Ja stay-up terminä ei ole välttämättä riippuvainen sukan mallista, vaan reiden ja säären.

Kattosko sitä Gattaca-leffan loppuun vai Battlefield - The Battle of Manchuria -sotadokkarin ?

Hyvää huomenta. Perjantaiaamu on käsillä, vaikkei päivä ihan ole vielä valjennut. Nyt saapi lähteä töihin laskemaan minuutteja loman alkuun. Toki olen vkolopun kakkosduunissa töissä, mutta niinkö muuten lomaa luvassa. Viikko ilman huutavia alamittaisia! Mukavaista perjantaita itse kullekin.

Viestini on selkeästi pirteämpi kuin kirjoittajansa.

Huomenta vaan. Tästä tulee hyvä päivä, tästä tulee hyvä päivä, tästä tulee hyvä päivä...

Tämä viesti taas oli toiveikkaampi kuin kirjoittajansa.

Huomenta murmelit! :) Herätyskello sai säikytettyä sydämen tahdistaan, taidan pitäytyä edelleen kännykän sulosointuisissa melodioissa aamulla. :lol2:

Perun välittömästi mitä tovi sitten kirjoitin. Kyllä tämä päivä on suunniteltu menemään aivan päin vittuja heti aamusta alkaen :(

Voi kyllä! Tänään on Se Hetki. Ja palkkapäiväkin vielä.

Toki silti vituttaa näin aamulla.

Kyllä. Tänään on todellakin perjantai, palkkapäivä, saikkupäivä ja mitä näitä nyt on. Kurkussa on kaktus, en tiedä kuka sen sinne on työntänyt, talonmiehen akka kai. Ei meillä edes ole talkkaria saatana.

Lohdutukseksi etsin tänään internetistä ne paljaat tissit, mitkä JohnyV mainitsi nähneensä kerran.

Back
Ylös Bottom