Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulkaas veljet, noin tunnin päästä teen ns hotellipesän ja linnottaudun sinne mököttämään. Vain olympialaisten häly rikkoo hiljaisuuden.. Kili kili kili kili kili kili kili

Mä taidan tehdä huomisen minälle temput ja jättää nää hommat huomiselle. Nyt ei vaan jaksa. Perkele sentään, olispa ees naistissit mitä vois puristella tässä herkässä mielentilassa.

Ihan toimiva setti ja kivan näkönenkin esim. pesuhuoneessa. Ja käytännöllisempi kun esim. tapetti ja parketti.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Itse laitoin parketin kylppäriin ja saunaan. Rahaa katsos on. Laitoin piruuttaan parketin kylppärin ja saunan seiniinkin. Ja kattoihin.

- - - Updated - - -

Minä taas voisin imeä esim omaa peukalon ja samalla lepuuttaa päätäni naistisseillä. On meinaan sen verran hauras olo.

Oootete kovia paltsumiehiä. Mulla on semmosia noin 1 kahdessa vuodessa.

Itse laitoin kylppärin seiniin 750x320 kokoista valkoista kiiltävää laattaa 3 millin saumalla. Kattoon lämpökäsiteltyä magnoliaa STS 15x145, samaa on saunassa seinät ja katto, poislukien lasiseinä. Lauteet jättiläistuijaa 28x180. Ja mikä tärkeintä, tungin seinään vielä valokuidulla valaistun lämpömittarin. Helo Rocheriin työnsin reilut sata kiloa kiviä, että voi tehdä hauiskääntöä saunoessa. Lisäksi seinässä olevassa salalokerossa on vesipohjaista liukkaria ja vitulliin dildou.

Ihan vaan siis sen takia saatana, että ei oo rahaa.

Mun sauna ja pesuhuone on semmonen minkälainen se sattu ostaes olla. En oo tehny mitään.

Olen myös jälkikäteen (ja homman aikana monesti) miettinyt valmiina ostamista.

- - - Updated - - -

Nyt mä lähen ettiin naistissityynyä. Kuuleman mukaan ois tarjolla.

Sattupa kerranki pikku flunssa sopivaan saumaan, ku saa kotona pötkötellessä tuijotella isoja kisoja telkkarista. Enkä mä ois kyllä koulussa muutenkaan saanu mitään aikaan, kun tölväsin kaivertimella etusormeen, niin vasen käsi on aika pitkälti poissa pelistä mitä pajahommiin tulee.

Kohta pyyhin kainaloni keltaisiin Katrin pyyhkeisiin, siellä alkaa sattumoisin naisten pikauistelu. Mahtavasti keksitty laji, vauhtia, naiskauneutta ja saalistamista samassa paketissa.

- - - Updated - - -

Mikä laji se olikaan missä venäläiset naiset pelaavat sukkanauhaliiveissä ja korkokengissä? Ja olikos se niin että ne myös kutittelee siinä toisiaan? Vai muistankohan väärin?

Nyt me kyllä suotta sotketaan jaloa olympiahenkeä tuhmuuksiin.

- - - Updated - - -

Mikä on paras kylmä ruoka? Nimim uneton Tattarisuolla

- - - Updated - - -

Sain edukkaan majoituksen eräältä autopurkaamolta, vuoden 76 Taunus leveine takapenkkeineen oli vapaana.

Back
Ylös Bottom