Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks kaikki pojat pelkää mua :(

- - - Updated - - -

Täälä urheilufoorumilla on kyllä ihmeellisia naisia. Niinku sinä ja se speari. Kyllä ny edes olympialaisten suuren urheilujuhlan luulis kiinnostavan. Se tapahtuu niin harvoin, seksiä on useammin.

Kyllä minua kiinnostaa itse urheilla, en jaksa katsoa kun muut tekevät sitä. Vähän kuin se seksi.

Miks kaikki pojat pelkää mua :(
Kyllä minua kiinnostaa itse urheilla, en jaksa katsoa kun muut tekevät sitä. Vähän kuin se seksi.

Minä en ämmiä pelkää. Paitsi jos niillä on isompi kikkeli kun mulla. Virtuaalinenkin aiheuttaa kylmänväreitä.

Minua myös kiinnostaa asiat ja haluan myös katsella tekemisen ohella!

Huh, toivottavasti kenelläkään ei oo mulle asiaa varttiin, päästin vahingossa melko kammottavan tuoksuisen pierun.

- - - Updated - - -

Jos halusitte tietää, kerroin varmuudenvuoks!

Eikö tämä nyt ole vähän kehäpäätelmä.

Puolet palstakilsoista puolustamassa lihavia, karvaisia ja pienimunaisia miehiä ja moittivat kovikseksi. Ei se ole minun vikani jos muut ovat usein väärässä tai ainakin huonompaa mieltä.

Sulla on tatuointejaki. Selkee pahis!

Ja mä en oo lihava enkä karvanen. Et oo puolustellu meikäläisiä. Kovis.

- - - Updated - - -

Pulled pork mainittu. Tänne, kiitos.

Onko se parempaa kun olut, keskiolut?

Saako semmosta porkkia jossaain ravintolassa? En muista nähneeni, mutta en koskaa tilaakkaa ulkomaalaisia ruokia koska en tiiä mitä ne tarkottaa.

Sulla on tatuointejaki. Selkee pahis!

Ja mä en oo lihava enkä karvanen. Et oo puolustellu meikäläisiä. Kovis.

Eikö kaikilla mummeleillakin ole jo tatuointeja. Onko sinulla mielessäsi jokin erityinen ominaisuus jota haluaisit puolustettavan? Terveisin nimimerkki heikoimman asialla

Ei.

Enkä muista nähneeni ensimmäistäkään tatuoitua mummelia. Mummelit siis eivät ole näin 30-50v isoäitejä vaan +70v mummeleita.

Pääsis jo kotiin kattomaan tölsyä. Jännä juttu että kotona istuminen tv:n äärellä tekemättä mitään ei oo ollenkaa tylsää. Miksi töissä istuminen tekemättä mitään on? Varmaan siksi ku tämä ei ole vapaa-aikaa.

Mua ahistaa tää viikko. Olisko sittenkin parempi alkaa juomaan? Ens viikkoa odotan jo innolla, ei paljon mitään sovittua. Mä urheilen ja reippailen ja kuntoilen ja jumppaan ja voimailen ja harrastan hengen ravintoa ja autan köyhää ja juttelen vanhalle mukavia ja ruokin lintua ja laulan kauniisti ja lasken pulkkamäessä lasten kanssa selvinpäin. Tämän viikon mä vielä suoritan ja pelkään ja murisen.

Back
Ylös Bottom