The Elder Scrolls Online

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I_H
  • Aloitettu Aloitettu
Ei helvetin persereikä! Oon duunissa ja unohdin pistää TESO lataukseen... Siellä se on himassa jossain 3% no jos sitä huomenna pääsis testaamaan.

ihan ok minusta, näyttää hyvältä jne. Jokos ne poisti NDA:n vai vieläkö pitää seurata mitä pelistä kertoo? En oo huomannu missään tietoa

Varmaan ihan normaalia ettei pääse hahmon luonnista eteenpäin kun niin paljon rasitusta? Ei tule mitään virheilmoitusta kuitenkaan, yrittää vain ladata koko ajan.

Mä levutin jo pari hahmoa lvl3 ilman mitään ongelmia. Tosin nyt lopetin siihen, kun tuli joku bugi, ettei päässyt irti NPC-keskustelusta. Nyt ei oikein jaksa enempää levuttaa, mutta voi tosta ainakin sen sanoa, että visuaalisesti aika kovaa kamaa MMORPG:ksi.

Lvl 7 menossa ja maistuu. Ei ole ollut mitään ongelmia. Vielä kun pääsisi rauhassa samoilemaan metsiin yms. nyt tuntuu olevan kaupunkeja joka nurkan takana.

Ei helvetin persereikä! Oon duunissa ja unohdin pistää TESO lataukseen... Siellä se on himassa jossain 3% no jos sitä huomenna pääsis testaamaan.
Sama homma, 10GB valunu... puolet jälel. Huomiseen taitaa mennä.

Pyöräytin tällein pikaisesti hahmon ja pelasin intron + muutaman questin aloituspaikassa Nordilla. Ei ainakaan alun perusteella eroa mitenkään normimörpistä, muuten kuin tappelusysteemiltään. Nähtäväksi jää sitten, että miten eri iskucombot ynnä muut tuo intoa tuohon, mutta kaunis kuori pelkästään ei riitä takaamaan tuolle suosiota. Saas nähdä miten käy :)

Voi saatanan saatana toi installeri on fiksu. Vittu sentäs. Eilen kun vihdoin muistin alkaa sitä lataa, vasta klo 19, niin ilmoitti eka että not enough disk space... joo ei siinä mitään vapautin et oli n.40GB SSD:l mihin sen tungen. Sit oli viel pari gigaa jälel jotka jätin yöks. Noh aamulla se valitti TAAS että not enough disk space.

Toi paska siis hyväksyy 30GB vapaata kun aloittaa lataa, mut sit se näemmä vaatisi sen taas kun alkaa asentaa. Voi elämä. Nyt oletin että tietenkin voin vapauttaa tilaa ja painaa install niin se käyttää niitä lataamiaan tiedostoja. Joo ei, se lähti lataa uusiks.

Kaiken lisäski siel ESO kansiossa on downloadeja yli 20GB?! Ei saatana.

EDIT: Vähän väärässä olin, eli sehän tekee heti 21GB edestä filui kun ekan kerran avaa sen launcherin. Eli kyl se aiemmin ihan poisti ne ladatut kun asentaessa väitti ettei ole tilaa.

Joo-o, uudestaan latailee.

Olet matkalla pettymykseen. Pelasin aamusta ja nyt yritin päivästä, servut niin täynnä että sisään ei pääse. Aamusta/aamuyöstä oli vielä vähän porukkaa, ja sen perusteella taitaa jäädä koko peli kyllä hyllyyn. Minecraftia näteillä graffoilla ja käyttöliittymä otettu ES:tä, muuten ihan perusgrindiä koko roska.

Kyllä aamulla pääs 10 aikaan helposti sisälle. Nyt mitä oon testannu niin taidan ostaa pelin, ainoa mikä mietityttää on tuo 15€/kk maksu. Mutta kyllä tästä elders scrollin tunnistaa hyvällä tavalla ja se minua kiinnostaakin. 1st person näkymää tosin voisivat vähän laajentaa, nyt se tuntuu hieman liian lähelle zoomatulta. Toisekseen melee aseet tuntuu jotenkin voimattomilta vaikka vahinkoa niillä tekeekin mutta voimaton tunne jostain syystä.

Jaa, en edes ollut katsonut onko tää millä maksumodelilla. Saa olla aika hyvä että 13€/kk pulittaisin. Viimeeksi maksanut WoWista, tosin en enää kahden vikan lisärin aikana.

GW2 toimi kyllä hyvin tuon maksumodelin kannalta, ja toimii edelleen.

Katsokaa tuo, ei tarvitse pelata. Hyviä pointteja, onhan tässä vielä viilattavaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Katsokaa tuo, ei tarvitse pelata. Hyviä pointteja, onhan tässä vielä viilattavaa.

Hahhahaha, katson vasta alkua, mutta jo nyt aika huikee kamaluus.

VAIN Collector's Editionin ostamalla voi avata Imperial rodun. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eli vain jos ostat 80€ version pelistä, unohtamatta että maksat 13€/kk pelaamisesta, voit pelata kokonaista rotua pelissä.

Ei herranjestas. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"SE ON VALMIS!"

*Downloading patch, 4788MB remaining*

"..."

On kyllä paska ainakin betan perusteella. Puuduttavaa grindausta ja koko peli tuntuu vain halvalta Skyrim online modilta. Questitkin on sitä puuduttavaa peruskaavaa, juttele, juttele, juokse, tapa yksi vihollinen, juttele ja quest done. Ja 13€/kk? Juu ei kiitos.

Minun mielestä peli lähtee kunnolla käyntiin level 10 jälkeen. Tosin sama tapahtuu jokaisessa mmo:ssa (henkilökohtainen mielipide). Eli kannattaa kokeilla vähän pidempään kuin pelkkä intro osio. Edelliseen sen verran, että tekijöiden tavoitteena oli pyrkiä mahdollisimman lähelle edellisiä elders scrolls pelejä ja se on mielestäni tavoitettu, enkä kutsuisi tätä pelkäksi skyrim kopioksi, vaan ehkäpä enemmän jatkumoksi kyseisessä pelisarjassa.

Back
Ylös Bottom