Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hui, meinas jäädä leivät syömättä ja kohta pitäs lähteä kotiin. Ei sais uppoutua näin syvästi työhön.

Kairalle sähkölämmittimen vien kohta.

Voisinko mä olla entinen pinttynytpoikamies, nykyinen retinapoikaherrasmies?

- - - Updated - - -

Olitkos jo ehtinyt uneksia vahatuista kippuraviiksistä?

Autokglym vai korrek vai kenties meguiars? Vai presta?

Pittäis ostaa kunnon jauhoja niin sais tehtyä sämpylöitä. Viimeksi niistä tuli niin mahtavia että meinasin syödä kaikki kerralla. Pakastin monta pussillista mutta ne loppu silti viikossa. Pitäs vissii leipoo vieläki isompi satsi.

Menevä biisi :dance2:

Näyttää siltä että menee päivä nykyään vaan vituiks jos koittaa olla juomatta kahvia. Melkeen tuli kauhee rage kohtaus kun mikään lähimmistä kahvioista ollu auki :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pittäis ostaa kunnon jauhoja niin sais tehtyä sämpylöitä. Viimeksi niistä tuli niin mahtavia että meinasin syödä kaikki kerralla. Pakastin monta pussillista mutta ne loppu silti viikossa. Pitäs vissii leipoo vieläki isompi satsi.

Ma olin toissapaivana tosi ylpea kun olin muistanut ostaa pannukakkuainekset ja meinasin kokata miehelle pannukakkuja. Eikohan tama ensitoikseen huomauttanut etta olin ostanut vaaraa jauhoa ja leivinjauheenkin olin unohtanut :jahas: Kuulemma self-raising flourilla tehdessa pannareista tulee pahoja. Laitoin sen tietty itse kaymaan kaupassa ja hakemaan oikeita jauhoja. Banaaneita ei koskaan haettu vaikka piti tehda banaanipannukakkuja.

Tulipas kiva olo kun sai itsensa liikkeelle. Kavin tuhlaamassa neljasosan opintotuestakin matkalla kaupungin lapi :)

Perkeleen kiinan konsulaatti ja niiden uusi vuosi.

Piti tänään mennä viemään viisumihakemus. Avaavat ovet lomien jälkeen vasta huomenna... Siinä yksi syy taas olla menemättä Kiinaan!

Mitä Kiinassa? Muuta kuin Sanztse-Tung? Tähänkö töiden ulkoistaminen halpatyömaihin on menny, että pitää jo ite mennä perässä tekeen ne työt halvalla?

Perkeleen kiinan konsulaatti ja niiden uusi vuosi.

Piti tänään mennä viemään viisumihakemus. Avaavat ovet lomien jälkeen vasta huomenna... Siinä yksi syy taas olla menemättä Kiinaan!

Ei se konsulaatin vika ole ettet tajua mennä ajoissa viemään viisumihakemustas, tuosta on kyllä infottu hyvissä ajoin ;)

Back
Ylös Bottom