Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tällainen työpäivä, josta ei jää mitään näkyvää jälkeä maailmaan, lukuun ottamatta tietenkään Outlookin sähköposteja ja puheluhistoriaa. Pelkkää kapellimestarin hommaa koko päivä, niin työpäivä kuluu, muttei kädenjälkeä jää minnekkään :)

Taas tällainen työpäivä, josta ei jää mitään näkyvää jälkeä maailmaan, lukuun ottamatta tietenkään Outlookin sähköposteja ja puheluhistoriaa. Pelkkää kapellimestarin hommaa koko päivä, niin työpäivä kuluu, muttei kädenjälkeä jää minnekkään :)

Saman rahan sä siitä saat kuitenki tuleeko siitä sitte lasta tai paskaa vaikka kummatki näkyy. Rankempaa huumoria.

- - - Updated - - -

Seuraavaksi LSD-pussirottia!

Huomenna heroiinihevosia? Koskas on höpöheinäpupujusseja?

Tai palaveriJohnnyjä? Silmäpusseilla.

Mä vietin eilisen työpäivän leikkien pomon assaria. Hän oli ostamassa hevosta ja myyjä vaikutti epäilyttävältä joten soittelin kaikki mahdolliset tahot läpi ja luonnostelin tiukkasanaisen kirjeen. Kun olin saanut sen valmiiksi, pomo ilmoitti sopineensa asian ja saavansa hevosen viikon ilmaiselle koeajalle... Siinä meni kivasti pari tuntia.

Kyllä sä PalaveriJohnnyn tiedät, silmäpusseineen, ku oikeen tarkasti mietit.

Minä olen tehnyt aivotyötä koko päivän, ei siitä jälkeäkään mihinkään jää. Paitsi facebookiin.

PalaveriJohny raportoi tulisuudelmasta:

-lohta
-jotain pikkupihvejä
-höyrytettyjä kasviksia
-salaattipöytä

Pitäsköhän jäädä yöksi niin näkis mitä on aamupalalla?

Kenenkään meidän työllä ei ole mitään merkitystä kun tarkastellaan asiaa vähän pitemmällä aikajänteellä. Esim miljardi vuotta. Ei siis haittaa vaikka jotain jäisi rästiinkin.

Maustevoinappeja ne oli.

Hyi saatana, jano yltyy tässä raatamisessa entisestään. Ja mistä tää vitun kiirekin tuli taas? Ehkä tämä ei auta asiaa nyt yhtään, mutta en välitä siitä, sillä seuraavaksi ajattelin pitää itseni kanssa -en niin pikasen- palaverin toimistomme saniteettitiloissa.

- - - Updated - - -

HEI KATTOKAA, MÄÄ MENIN IHAN PUNASEKS!

Back
Ylös Bottom