Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpä sun ääreisverenkiertoa tänään koetellaan.

Kokemus on osoittanut, että kannattaa hivuttautua huomaamattomasti kinkunpaisto etäisyydelle, ja ikäänkuin vaivihkaa tarttua kaksin käsin lihaan kiinni. Vastapuolen reaktio kyllä paljastaa mahdollisen halukkuuden kortinpeluuseen.

- - - Updated - - -

Eli ns. ässät hihasta -tyyppinen ratkaisu.

Kiitos neuvoista bro, hyvä kun puhuit järkeä. Meinasin jo jättää tilaisuuden käyttämättä. Eli kuolleesta kulmasta äänetön lähestyminen ja rakkauden töihin. Mitä jos tämä kyseinen leinikki esittää vaikeastitavoiteltavaa ja huutaa esim poliisia?

Kokemus on osoittanut, että kannattaa hivuttautua huomaamattomasti kinkunpaisto etäisyydelle, ja ikäänkuin vaivihkaa tarttua kaksin käsin lihaan kiinni. Vastapuolen reaktio kyllä paljastaa mahdollisen halukkuuden kortinpeluuseen.

Mun taktiikkana on ollut tyytyä seuraamaan tilanteen kehitystä kylmänviileästi sivummalta. Nnnainen kyllä tulee juttuihin jos häntä kiinnostaa riittävästi.

Mun taktiikkana on ollut tyytyä seuraamaan tilanteen kehitystä kylmänviileästi sivummalta. Nnnainen kyllä tulee juttuihin jos häntä kiinnostaa riittävästi.

Toi on toinen hyvä tapa. Yleisemmin käytetty, mutta turhaan toisaalta. Jos nimittäin molemmilla osapuolilla on tuo tapa käytössä, jää ainakin se fyysinen kontakti kokematta. Se on surullista. Mutta onneksi on alkoholi, niinkuin joku jo tässäkin ketjussa mainitsi.

- - - Updated - - -

Poliisihan tulee kimppaan mukaan. Näin luin "parhaat/pahimmat naimamokat"-ketjusta! Ja koska se luki internetissä, sen on pakko olla totta!

Laiskottaa. Pitaisi lahtea salille mutta en jaksa. Olen puolivalissa eli kassi pakattuna ja kamppeet paalla, mutta ulkona on kovin kylma... Pitaisi myos kirjoittaa rikoslain esseeta mutta en jaksa sitakaan. Illalla pitaisi lahtea keilaamaan mutta sekaan ei huvita. Onko ok jos jaan vaan sankyyn syomaan kekseja ja juomaan kirsikkakolaa?

Olisipa jo perjantai.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on täysin ok niin kauan kun ei ole pakko tai hommat voi tehdä huomennakin.

Pakko on kovin suhteellinen kasite :rolleyes: Kylla ma kohta raahaan takapuoleni ulos, sen jalkeen on jo helpompaa. Tuolla paistaa perati aurinko, mita ihmetta :o Eika sada yhtaan!

Pakko on kovin suhteellinen kasite :rolleyes: Kylla ma kohta raahaan takapuoleni ulos, sen jalkeen on jo helpompaa. Tuolla paistaa perati aurinko, mita ihmetta :o Eika sada yhtaan!

Ei ole tuokaan yhtään huonompi ratkaisu. Luultavasti tuntuu jälkeenpäin paremmalta kuin se, että jäisi sohvalle limpparia litkimään ja keksejä mutustamaan.

Ei ole tuokaan yhtään huonompi ratkaisu. Luultavasti tuntuu jälkeenpäin paremmalta kuin se, että jäisi sohvalle limpparia litkimään ja keksejä mutustamaan.

Todellakin! Eika mulla edes ole kekseja. Eika kirsikkakolaa. Pepsi maxia sentaan on.

Huhhuh. Maistuis kola ja sek.. keksi. Tieto_kone_ohjelma vittuili ihan tuelta. Onneks mulla on tallennus-neuroosi, joten parin päivän mallinnukset pysy kiintolevyllä. Olis kyllä joutunu muuten kokeileen miten nyrkki ja näyttö sopii yhteen tai puoli kahteen. Viaton näyttö säästy ja rystynen myös.

Saikkua lykkäs huomiseen asti. Jos sitä huomenna töihin, kuume laskenut ja uni maittanut. Vittu jotta tekee mieli puntille :D

Toi on toinen hyvä tapa. Yleisemmin käytetty, mutta turhaan toisaalta. Jos nimittäin molemmilla osapuolilla on tuo tapa käytössä, jää ainakin se fyysinen kontakti kokematta. Se on surullista. Mutta onneksi on alkoholi, niinkuin joku jo tässäkin ketjussa mainitsi.

Ei sitä mitää fyysisä kontaksteja olla hakemassakaa noissa tilanteissa. Jos ei naaras tule puhumaan, jää itelle kaikki aika keskittyä kaikkeen mielenkiintoisempaan.

Kuten esimerkiksi kinkkuvoileipiin.

Kyllä fyysinen kontakti on aina prioriteettilistalla erittäin korkealla. Ainakin korkeammalla kuin joku puhuminen. Ketä se kiinnostaa? Ei ainakaan ketään vasta vähän yli kolmekymppistä. Ajatusmaailma varmaan muuttuu tuommoseksi herrasmiesmäiseksi tossa kun ollaan lähempänä neljää kymppiä.

Jon Lajoiekin sen tietää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ainakin meillä kolkytyks vuotiailla fyysinen konteksti naaraan kanssa voittaa Jambon-Beurren mennen tullen (anteeksi ranskani). Toista Se on esim kolkytviis vee huru-ukkojen kanssa.

Ainakin meillä kolkytyks vuotiailla fyysinen konteksti naaraan kanssa voittaa Jambon-Beurren mennen tullen (anteeksi ranskani). Toista Se on esim kolkytviis vee huru-ukkojen kanssa.

Mun mielikuvat Johnystä romuttuu aivan täysin. Mä luulin et sä oot jo päälle sen kolmeviis.

Meinasin soittaa SATOn aspaan jo linja-autossa, mutta tänne tuli lapsia kyytiin enkä usko että mun puheet just nyt on täysin painokelpoisia. Isännöitsijä ei taas vaihteeksi vastannut, soittopyyntö jätetty once again...

Back
Ylös Bottom