Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällaiset "vinkit" lähinnä vituttaa. Ota kuuma suihku. Koko ajan? Töissäkin? Sori, ei onnistu tää tilitys ja excelit suihkusta. Vituttaa aivan suunnattomasti kun terveys alkaa jo reistata tän jatkuvan kylmissä ja helvetin vetoisissa paikoissa oleskelun takia. On se perkele, ettei Suomen kaltaisessa maassa ole osattu tehdä paikkoja sellaisiksi, ettei tarttis palella. Helvetin helvetti.

Tässä uusi vinkki, laita tarpeeksi vaatteita päälle, jatka vaatteiden lisäystä niin kauan kuin on kylmä.

Tällaiset "vinkit" lähinnä vituttaa. Ota kuuma suihku. Koko ajan? Töissäkin? Sori, ei onnistu tää tilitys ja excelit suihkusta. Vituttaa aivan suunnattomasti kun terveys alkaa jo reistata tän jatkuvan kylmissä ja helvetin vetoisissa paikoissa oleskelun takia. On se perkele, ettei Suomen kaltaisessa maassa ole osattu tehdä paikkoja sellaisiksi, ettei tarttis palella. Helvetin helvetti.

Valita taloyhtiöön ja huoltoyhtiöön, valita työpaikalla, valita valita ja valita useampaan kertaan niille jotka asiaan millään tavalla voisivat vaikuttaa.

Meille valittaminen ei hirveästi auta, ikävä kyllä. Ymmärrän tuskasi, joskus aiemmin ollut moisessa vitutuksessa itsekin kylmyyden takia. Tänä talvena olen joutunut kahdesti laittamaan pattereita jo pienemmälle.

Valita taloyhtiöön ja huoltoyhtiöön, valita työpaikalla, valita valita ja valita useampaan kertaan niille jotka asiaan millään tavalla voisivat vaikuttaa.

Meille valittaminen ei hirveästi auta, ikävä kyllä. Ymmärrän tuskasi, joskus aiemmin ollut moisessa vitutuksessa itsekin kylmyyden takia. Tänä talvena olen joutunut kahdesti laittamaan pattereita jo pienemmälle.

Ai, eikö vuokranantaja, isännöitsijä ja huoltoyhtiö muka osaa täältä lukea?!!!111 Ihan samalla tavalla olen valittanut ympäriinsä noihin em.instansseihin kuin olen tännekin valittanut. Tähän ketjuun kai käsittääkseni saa ärähtää jos vituttaa? Nyt vitutti, ärähdin. Saatana.

Vituttaa kun suussa on semmonen tuntemus, että pistä mennä hampilääkärille. Vittu. Ja laivalle piti lähteä ryyppäämään liikaa perjantaina. Kaikki rahat ja mielenkiinto on jo korvamerkitty kyseistä laivareissua varten, joten nyt ei kiinnostais mitkään viisaudenhammasvaivat. Seitan.

Naapuri vetää autonsa niin rehvästi parkkiin, jotta itse saan 10 minuuttia vekslata autoani tuonne 2 auton väliin. Lisäksi autossa on lämmityspiuhanpaikka väärällä puolella tolppaan nähden, ja naapurin auton parkkeeraus ei paljoa tässä asiassa lohduta. Jatkojohtoa ei ole minkä tuonne veisi.

Naapuri vetää autonsa niin rehvästi parkkiin, jotta itse saan 10 minuuttia vekslata autoani tuonne 2 auton väliin. Lisäksi autossa on lämmityspiuhanpaikka väärällä puolella tolppaan nähden, ja naapurin auton parkkeeraus ei paljoa tässä asiassa lohduta. Jatkojohtoa ei ole minkä tuonne veisi.

Kovin montaa viikkoa asiasta raivoamiseen ei kannata tuhlata, noita kun saa marketeista parilla eurolla.

Lämmitysjohtojakin saa erimittaisina ja suoralla- tai kulmapistokkeella:
DA 460920 (2,5m)
DA 460933 (2,5m, kulmapistokkeella)
DA 460930 (2,5m blisterpakkauksessa )
DA 460941 (3,5m)
DA 460942 (3,5m kulmapistokkeella)
DA 460921 (5,0m)
DA 460924 (10,0m)
DA 460936 (15,0m)

:D kylläpä nousi häslinki. Autohan ei ole mulla kokoaikaa käytössä, joten en ala itse ostamaan toista johtoa, välissä onnistuu hyvin johdon laitto, välissä saa säätää vaikka kuinka, koska tuo naapuri vetää autonsa varmaan lähemmäs metrin päin vittua, jos katsotaan parkkiviivaa. Kertaakaan en ole naapuria nähnyt autonsa luona, jotta voisin asiasta huomauttaa.

Ei ollut rypsäriä iltapalalle tarjolla, niin otin korvikkeena oliiviöljyä ekaa kertaa koskaan. Eihän se ruokalusikallinen ilman naamanväänteitä alas mennyt. Mitään niin pahaa en oo syöny. Okei, aikalailla tasoissa poremuotoisen Panacodin kanssa. Referenssinä syön kumminkin mivitotalit ja omegat nesteenä alas..

Minua vituttaa halkeileva kantapää. Rasvaus ei nyt tunnu auttavan yhtään ja kävelyhän onkin sitten tosi mukavaa.

Ei ollut rypsäriä iltapalalle tarjolla, niin otin korvikkeena oliiviöljyä ekaa kertaa koskaan. Eihän se ruokalusikallinen ilman naamanväänteitä alas mennyt. Mitään niin pahaa en oo syöny. Okei, aikalailla tasoissa poremuotoisen Panacodin kanssa. Referenssinä syön kumminkin mivitotalit ja omegat nesteenä alas..

Mulle on tuosta vielä asteen pari ankarampaa vitutusta aiheuttanut kylmäpuristettu hamppuöljy. Maista ja ihastu.

Asensin Daemon Tools Liten ja sen perkeleen matkassa tuli joku vitun Conduit SearchProtect tms. paskaohjelma joka tunki kaikkien selaimien kotisivuksi ja korvasi Google-haun omalla Bing-viritelmällään. Sen poistaminen koneesta ei ollukkan sitte ihan pikkuhomma... Noh, homma tuli kuitenki hoidetuksi... Ssaatana.

^Toi tekee ton drag curlin aivan ihmeellisesti. Monet muut opettaa tekeen sen tuohon rinnan alapuolelle, mutta tää vääntää vielä siitäkin yli. Kokeilin kerran, mutta se tuntuu todella oudolta. Johtuu varmaan siitä, että tolla on ihan jäätävän leveä ote ja kädet kiertyy ulospäin tuossa kohtaa missä kapeammalla liike pysähtyy luonnostaan. Mun mielestä paljon parempi ottaa vain kapeammalla ja nostaa siihen asti mikä tuntuu luonnolliselta. Saa ihan jäätävän supistuksen hauikseen.

Kapaemmalla otteella kun sen nostaa niin ylös kuin tulee, niin kyynärpäät on väkisin taaempana ja liike on jo niin pitkä kuin se voi olla, koska hauikset on täysin supistuneina ja ylemmäs se ei yksinkertaisesti tule. Ainoa keino saada se rinnan yläpuolelle on silloin siirtää kyynärpäitä eteenpäin, eikä se kyllä anna enää hauiksille mitään lisää. Mä en kyllä tajua ton Scott Hermanin tekniikkaa.

lihaskasvun epäreiluus :) Tavallaan aiheutti komediaa kun selkeästi itseäni lihaksikkaampi mieshenkilö teki lapsien painoilla mm:kyykkyä/penkkiä/ ja maastavetoa ulkoisesta habituksesta päätellen olisin odottanut vähintäänkin 2x isompia painoja. Tais olla eka kerta kun näin heikon bodarin.

No niin satuin samaan aikaan tän sällin kanssa salille, aiemmin tuolla mietittiin olisko loukkaantumista taustalla ym samassa mietittiin olisko mahdollisesti kevyttä viikkoa tai jotain sellaista menossa.. Fysiikka näyttää kovalta mutta voimaa siellä ei kyllä ole, En viitsinyt ihan koko ajan tuijottaa mutta esim: jalkaprässissä kaveri tuntui tekevän tiukkoja 10jä n140kg painoilla+ kelkka.. Reidenojennus masiinaan menin hänen jälkeensä ja sielläkin oli huimat 40kg vastuksena.. Sen verran lihaksikkaalta toi kaveri kyllä näyttää että on varmaan pakko ujuttautua joskus juttelemaan ja vähän kyselemään mitä hän on aiemmin tehnyt ja kauanko on salilla käyty?

No niin satuin samaan aikaan tän sällin kanssa salille, aiemmin tuolla mietittiin olisko loukkaantumista taustalla ym samassa mietittiin olisko mahdollisesti kevyttä viikkoa tai jotain sellaista menossa.. Fysiikka näyttää kovalta mutta voimaa siellä ei kyllä ole, En viitsinyt ihan koko ajan tuijottaa mutta esim: jalkaprässissä kaveri tuntui tekevän tiukkoja 10jä n140kg painoilla+ kelkka.. Reidenojennus masiinaan menin hänen jälkeensä ja sielläkin oli huimat 40kg vastuksena.. Sen verran lihaksikkaalta toi kaveri kyllä näyttää että on varmaan pakko ujuttautua joskus juttelemaan ja vähän kyselemään mitä hän on aiemmin tehnyt ja kauanko on salilla käyty?

Ettet vaan meikäläiestä puhu? Paitsi en tee prässiä :D mulle ei vaan voima tartu, mutta lihas kasvaa melkein ajatuksen voimalla. Kaverit on aika ihmeissään, miten kuuden vuoden taustalla voi olla näin vähän voimaa, mutta noin hyvä fysiikka. Ja joo, kyrpii ihan huolella. Tankoliikkeissä ainoat intressit enää nykyään onkin vain raudan lisäys.

Mulla taasen ollut aina erilainen ongelma kuin höyhenen_kevyellä: voima tarttuu, mutta lihas ei niinkään...varsinkin jalat olleet aina tosi rimpulat. Tasan ei käy onnen lahjat.

Tuli tuossa huomattua, että ST1 ilmeisesti kusettaa pahemman kerran.

Perjantaina kävin tankilla ja valitsin tankkauksen maksimisummaksi 60€. Tankkasin kuitenkin vain 20€:lla. Verkkopankissa vieläkin kummittelee tuo 60€:n katevaraus!! :curs:
Nyt saa jännittää kauanko tuo 60€:n katevaraus on voimassa ja paljonko loppupelissä ST1 veloittaa tililtä!

Paska viikon alku.

Back
Ylös Bottom