Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäpä pahan tappaisi?

Amerikan Yhdysvalloista löytyy esimerkiksi sellainen klassinen ratkaisu kuin sähkötuoli. On niitä muitakin, ja on niissä joskus hyväkin kuollut.

Ei muuten jaksais taas yhtään. Onneksi enää 2,5 tuntia jäljellä. Huoh.

Amerikan Yhdysvalloista löytyy esimerkiksi sellainen klassinen ratkaisu kuin sähkötuoli. On niitä muitakin, ja on niissä joskus hyväkin kuollut.

Ei muuten jaksais taas yhtään. Onneksi enää 2,5 tuntia jäljellä. Huoh.

Oon niin tekninen welho, että semmoinenkin menis varmaan oikosulkuun. Remmeihin vaan ja unohdus jonnekin maanalaiseen kammioon niin hyvä tulee.

Tsempulia hei.

Mä revin kaikki lomat rahana käteen. Yhden oman lomapäivän pidin syksyllä. Työnarkomaani..:rolleyes:

Paltsu mies lähtee paltsuun maha kanaa täynnä. Maastavedetty ja penkistä punnerrettu, tuesdays special combo.

Mä olen kans laskenut pulkalla pää edellä puuhun, veikkaan että sillä on jotain vaikutusta.

- - - Updated - - -

Paltsu mies kirjotetaan sitten erikseen.

- - - Updated - - -

Pitää hommata jostain semmonen fläppitaulu minkä kanssa kaatuilla.

- - - Updated - - -

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2014012817981004_hu.shtml

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2014012817980923_hu.shtml

- - - Updated - - -

keskinen_paa2701in_vi.webp

- - - Updated - - -

Jos musta ei kuulu enää mitään niin olen alkanut juomaan.

Mietin tässä auditooriossa istuessa, että olisko se pienempi paha, jos mä nyt kuitenkin mieluummin työntäisin autonavaimen isovarpaankynnen alle avaimenperää myöden. VMP. Niin kun siis istuisin tässä lasittunut katse naamalla kuuntelemassa tätä paskaa.

Oli pakko hoitaa byrokratiaan liittyviä asioita koko päivä :(
Saankohan nyt fudut. Vuoden ollu talossa ja päivä yhteensä pois töistä :(
Ehkä ne uskoo, vaikka kuulostaakin selitykseltä. Oman talvilomani jätän jonnekin toukokuun alkuun, kestopäällyste on silloin jo kuivaa...
No varmasti oli. En tosin enää tämän ikäsenä menis kokeileen.
Niin sä taidat nykyään lasketella lähinnä Eslalla.

Back
Ylös Bottom