Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten voi olla mahdollista, että ihmiset eivät ymmärrä punttitreenistä hevonh3lv3ttiä, vaikka joka lehdessä on juttuja siitä mitä siellä kuntosalilla tehdään? :face:

Miten voi olla mahdollista, että ihmiset eivät ymmärrä punttitreenistä hevonh3lv3ttiä, vaikka joka lehdessä on juttuja siitä mitä siellä kuntosalilla tehdään? :face:

Just siksi kun suurin osa niistä lehtijutuista on ihan täyttä paskaa.

1. Suurta yleisöä ei kiinnosta kyseiset asiat.
2. Suurelle yleisölle saatavilla oleva informaatio on yleensä hyvin pelkistetyssä muodossa tai suoraan virheellistä.
3. ????
4. Profit.

Iltapäivälehdistön ja naistenlehtien juttujen heikko taso yhdistettynä ihmisluonteeseen selittää tuon aika hyvin. Parhaiten muistetaan raflaavat ja shokeeraavat otsikot, joiden takana on yleensä yksittäistapaus tai joku virheellinen käännös. Samaten tietoa on niin paljon tarjolla, että sen oikean tiedon erottaminen kaikista "näin laihdut oikeasti" ja "tämä on tehokkain treeni!!!" -jutuista on hyvin vaikeaa tavalliselle pulliaiselle.

Miksen löydä s-kaupoista oikein rypsiöljyä? Varsinkaan s-ryhmän öljyjä. Nyt löysin jonkun pikkupullon keijua. Rapsia kyllä piisaa ja oliivia.

Yksinkertaisesta asiasta on saatu monimutkainen. Näin siitä saadaan rahaa ja voidaan myydä ties mitä turhia varusteita ja palveluja tyhmille. Samaten ravintopuolesta tehdään vastaavasti jotain gramman tarkkuudella mitattavaa avaruustiedettä, vaikka suurimmalle osalle esim. kinkunsulattelijoista riittäis että syö edes vähän sinne päin.

Jos ihmiset oikeasti tajuais useimmista asioista jotain, maailmassa ois aika paljon vähemmän businessta.

Mikä olisi paras tapa kantaa viron laivalta viinat? Lähinnä toisin litran irtopulloja väkeviä ja julkisilla joudun tulemaan kotia. Ei ole hyttipaikkaa eikä autoa. Mietin että pysyisikö ne ehjänä jos ottaisi kaksi isoa ikea-kassia ja pistäisi vaikka 10 litraa per kassi? Toinen vaihtoehto jumalattoman kokoinen matkalaukku, mutta sitä on myös v-mäistä kuskailla menomatkalla ja Tallinnassa käytäisiin parissa baarissakin.

Miksen löydä s-kaupoista oikein rypsiöljyä? Varsinkaan s-ryhmän öljyjä. Nyt löysin jonkun pikkupullon keijua. Rapsia kyllä piisaa ja oliivia.

Sama havainto tehtiin viime prisman reissulla! Oliiviöljyä on tosiaan varmaan 27erilaista mutta rypsiöljyä ainoastaan tuo puolenlitran keiju pullo :D

Mikä olisi paras tapa kantaa viron laivalta viinat? Lähinnä toisin litran irtopulloja väkeviä ja julkisilla joudun tulemaan kotia. Ei ole hyttipaikkaa eikä autoa. Mietin että pysyisikö ne ehjänä jos ottaisi kaksi isoa ikea-kassia ja pistäisi vaikka 10 litraa per kassi? Toinen vaihtoehto jumalattoman kokoinen matkalaukku, mutta sitä on myös v-mäistä kuskailla menomatkalla ja Tallinnassa käytäisiin parissa baarissakin.

Pahvilootiin, joissa on sellaiset pahviset väliseinät et siellä lootassa on ns lokerikkoja pulloille, vähän kestää väsätä mutta toimii varmasti, toinen on kietaista tpaitojen sisään ne ja kuljettaa niissä.

Pahvilootiin, joissa on sellaiset pahviset väliseinät et siellä lootassa on ns lokerikkoja pulloille, vähän kestää väsätä mutta toimii varmasti, toinen on kietaista tpaitojen sisään ne ja kuljettaa niissä.

Toimisiko toi ikea-kassi yhistettynä t-paitoihin? Parikymmentä rättiä mukaan ja niihin käärii niin ei hajoo?

Toimisiko toi ikea-kassi yhistettynä t-paitoihin? Parikymmentä rättiä mukaan ja niihin käärii niin ei hajoo?

Kuhan saat ne silleen ettei ne pääse paljoa elämään siellä kassissa. Jos tarkoitus on kassit laittaa tyyliin jonkun bussin alatavaratilaan niin suosittelisin jotain pahvialustaa/pyyhettä vaimentimeksi. PUllot ei saisi hirveästi päästä liikkumaan edestakas lasi ei oikeen kestä sellaista jatkuvaa tärinää sen takia ne paidat olis hyvä olla niiden ympärillä kunnolla ja pakata ne tosissaan tiiviisti. Välissä voi olla oikeastaan mitä vaan kuhan eivät liiku. Vaikka laivat mainoslehtisiä isoja nippuja ;)

Kattolampun kattorasia on näköjään sökö. Ei viitsisi jättää lamppua roikkumaan yhtellä ruuvilla kiinni. Kuinka iso homma sen vaihtaminen on? Sähkäri on kyllä apuna, en minä ihan itse aio sitä tehdä.

Kattolampun kattorasia on näköjään sökö. Ei viitsisi jättää lamppua roikkumaan yhtellä ruuvilla kiinni. Kuinka iso homma sen vaihtaminen on? Sähkäri on kyllä apuna, en minä ihan itse aio sitä tehdä.

Riippuu siitä, onko se kiinni siellä katossa nauloilla. Jos on, niin vaatii luonnollisesti katon purkua. Vaikka se ois irti, ja kattopaneeli on Gyprocia, niin repeytyy reunoista melko varmasti ja on aika sikamainen homma muutenkin reiän läpi.

Jos lampussa ei ole tarkoitus roikkua, niin kyllä se siellä pysyy. Tai lyöt isomman ruuvin siihen.

Älä tee tätä epäisänmaallista tekoa!Osta viinasi Alkosta ja tue Suomen taloutta äläkä virolaisia venkuloita!

En tiedä onko tämä oikea triidi tälle, mutta ajattelin nyt silti pistää.

Sain pistohaavan puukosta polveen joulukuussa 2012, lääkärissä laittoivat tikit, mutta eivät kuvanneet polvea ollenkaan. Salilla kun olen yrittänyt jaloille tehdä liikkeitä niin polvessa tuntuu kipua. Kyseessä vasen polvi. Inttiin menin 3 viikkoa sitten ja lääkärintarkastuksessa mainitsin asiasta niin lääkäri kehoitti että tulla uudestaan jossei polvi kestä ja mietittäisiin uudestaan palvelusluokkaa. Nyt torstaina oli cooperin testi niin siinä vaiheessa polvi sanoi raks poks. Käveliminen sattuu, juosta ei pysty, jos polvea taittaa niin sattuu jne. Myös marssiessa polveen sattui jo ennen cooperia.

Miten tämä voisi esimerkiksi vaikuttaa mun palvelukseen jossen juosta pysty/kunnolla marssia?

En tiedä onko tämä oikea triidi tälle, mutta ajattelin nyt silti pistää.

Sain pistohaavan puukosta polveen joulukuussa 2012, lääkärissä laittoivat tikit, mutta eivät kuvanneet polvea ollenkaan. Salilla kun olen yrittänyt jaloille tehdä liikkeitä niin polvessa tuntuu kipua. Kyseessä vasen polvi. Inttiin menin 3 viikkoa sitten ja lääkärintarkastuksessa mainitsin asiasta niin lääkäri kehoitti että tulla uudestaan jossei polvi kestä ja mietittäisiin uudestaan palvelusluokkaa. Nyt torstaina oli cooperin testi niin siinä vaiheessa polvi sanoi raks poks. Käveliminen sattuu, juosta ei pysty, jos polvea taittaa niin sattuu jne. Myös marssiessa polveen sattui jo ennen cooperia.

Miten tämä voisi esimerkiksi vaikuttaa mun palvelukseen jossen juosta pysty/kunnolla marssia?

Siirto E-luokkaan todennäköisesti.

Ja jos osaat valittaa hyvin niin C ihan mahdollinen myös. Eivät halua kuitenkaan ottaa riskiä että sse hajoaa siellä.

Tekis mieli viedä tyttöystävä jonnekin semi-erikoiselle reissulle hiihtolomalla. Monta vuotta ollaan oltu kavereita, vuosi seurusteltu. Kumpikin ollaan parikymppisiä. Muija opiskelee ja tykkää leipomisesta ja oon häntä opettanut ja kannustanut liikuntaan. Joku kylpyläloma tai Ruotsinristely on mun skaalalla vähän liian perinteinen. Jotain seinäkiipeilyn tyyppistä juttua oon miettinyt. Ehdotelkaa ihan kaikkea, käytännössä ei ole väliä meneekö muutama tunti tässä reissussa vai yön yli. Budjetista en osaa sen enempää sanoa; toki olen valmis jonkun verran maksamaankin. Asutaan Somerolla eli käytännössä pääkaupunkiseutu ja Turku on vielä fiksun matkan päässä.

Back
Ylös Bottom