Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mun mielestä kannattaa juoda. Naurettavaa leikkiä pientä kireätä hinttiä. Kunnon massat päälle kaljalla, ruualla ja treenillä
Itse ajattelen asian niin, että 100kg on aina 100kg ja kalja on aina kaljaa.
Vieläki saa heräillä keskellä yötä heittämään Burana 800:a ja Panacodia naamaan, sais kivut pikkuhiljaa hellittää! Mitään kiinteää / yli 0.5 cm paksuista ruokaa en voi syödä, koska leuat on lukossa eikä aukea paljoakaan. Joutuu elämään jollain soseilla ja pirtelöillä. :jahas: Tänään työkaveri oli tuonu töihin ruuneberin torttuja eikä siitäkään saanut yrityksistä huolimatta kuin murusen syötyä. :itku:
Mun mielesä toi kireyden ihannointi on nykyään älytöntä. Kireitä siellä sun täällä, naisetkin on fit vasta viiskyt viis kilosina tai alle.
Painoindeksi 33,4
Huh kun on hyvää pitkästä aikaa! Kiva kokee pikku nousut tänä vuonna ekaa kertaa.
Hyiss.. Yhden kalian jälkeen luin jo että "Kiva kokee pikkuhousut tänä vuonna ekaa kertaa." Uskaltaako tässä enää toista ottaakaan. Kyllä mä taidan, jos ne vaikka lähtis kokonaan pois.
Hyyyis fuck.. mulla sama, pari bisseä ja mä sitten mä vielä luin tuon sun tekstin vahingossa niin että "Johny aja tänne taksilla niin mä maksan viulut ja sit mennään mun pikkusiskon telinevoimisteluporukan saunailtaan, niillä ei oo poikaystäviä mut ne sano että ne tarviis tänne nyt pari skrodee selänpesijää..oluttakin on"
a) mullon kaltsua jääkaappikylmänä, joista yhden jo korkkasin ku isot pojat käski
b) kukkopillin soittelija on tuola jo suihkun raikkaana, ja olen toiveikas, että tänään on vielä kunnon pillikonsertto
c) jos ei ole, joudun soittamaan nahkaklarinettia soolona