Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sepä tässä ongelmana onkin, kas kun muutama takareisikaarikin on tarjolla, mutta sitä enemmän on vielä rintakaarta, vähänniinku Sanzen valokuvassa jossa hän mainostaa Lonsdalen nyrkkeilyhanskoja.
Mutta, taidan mennä ensin kanaviillokipadan ohitse, ja jos salaattipöydän antimiin kuuluu tänäpänä raejuusto ja delfiinifile, jään siihen, mutta jos ei ni vedetään kerralla elämä risaseks, eli pistetään maha ja sepalus pullottaan!

Edit. Mutta kaikki tämä pitsailu sekottaa kyllä tavotetta olla superslimmissä Extremerunissa. Piti vielä kokovartalokortsu pukea päälle. Mut ohan se komiaa ku kunnon kantokahvat laittaa liikkeelle?

Pahapaha.. Mutta ihan hyvä lähestyminen sulla on. Elämä on valintoja ja vain teoilla on merkitystä.

Mulla on semmonen propleema että LOUNASpaikka on mieleinen mutta usein samaan aikaan siellä syö pahasti pissalle haiseva setä. Vie vähän fiilistä ja makukokemusta. Pitää vetää varmaan alakoukku sen palleaan, sillä on onneks kävelykepit niin uumoilen heikkoa vastusta.

- - - Updated - - -

Mutta nyt duunia, duunia... Kaikki kuntoon saatana

- - - Updated - - -

ps itse arvotan takareisikaaren noin neljä kertaa kuumottavammaksi kuin rintakaaren

Pahapaha.. Mutta ihan hyvä lähestyminen sulla on. Elämä on valintoja ja vain teoilla on merkitystä.

Mulla on semmonen propleema että LOUNASpaikka on mieleinen mutta usein samaan aikaan siellä syö pahasti pissalle haiseva setä.

ps itse arvotan takareisikaaren noin neljä kertaa kuumottavammaksi kuin rintakaaren

a) Kuse säkin housuus huomenna jo aamulla, että oikein tuoksahtaa, sit meet sen papan viereen, katot silmiin ja kysyt: "Onks ny kiva syödä sit tässä?"
b) Takareisikaari on kyllä jopa kuumottavampi kuin rintasellainen, mutta kokee kyseisessä syömälässä inflaation, kun tarjonta on onneton, ja ne vähäisetkin on usein piilotettu huonolla vaatetusvalinnalla. Rintakaarta sensijaan esitellään estoitta.

Harmittaa muuten melkoisesti jos ei saa hyvää paikkaa ruokalasta tollasissa tapauksissa.

E: Sama kun on naisen kanssa esim. kahvilassa. Kyseenalaistaa välillä paikan valinnan motiivit, itse perustelen niin että haluan nähdä alueen hyvin jotta voi huolehtia turvallisuudesta.

2009-MVAgusta-BRUTALE1078RRb.webp

oisko hyvä? mutta nyt hommiin

Huomaa hyvin, että on ollut liikkuvaa työtä, kun toimistolla menee puolet päivästä sähköpostipingiksessä, kun reissun päältä ei ole voinut vastata syystä tai toisesta.

Runkkasin, avasin silmät ja menin salille.

Meni 100kg

Komiaa ja samaan aikaan herkkää!

- - - Updated - - -

Runkkasin

video tai muuten ei uskota

- - - Updated - - -

Meillä olis mureketta ruokalassa :o

Mureke on aliarvostettu juttu. Se on semmonen vaatimattoman näkönen köntsäke mutta kätkee sisälleen täyteläisen makukokemuksen. Sinappi on toki tärkeässä roolissa.
Mureke on kuin fitnesstypy jolla on harmaat kolitsivaatteet ja ruma pipo.

Sinappi on toki tärkeässä roolissa.
Mureke on kuin fitnesstypy jolla on harmaat kolitsivaatteet ja ruma pipo.

Mites sinappi ja fitnesstypy?

Edit. Eli nyt tarvitaan video, missä Eventa vetää maasta ja käteen, sekä käyttelee sinappia ilman pipoo.

- - - Updated - - -

Jooh, taidanpa mennä ratkasemaan tästä päivän dilemmaa..

Mave-video löytyy treenivideoista. Runkkausvideota en voi laittaa, sillä en voi ottaa vastuuta niin monen ihmisen sielunelämän järkyttämisestä.

Back
Ylös Bottom