Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha. Osupas arkaan paikkaan ;D Mulle kyllä jaksaa kaikki vittuilla jos Tappara sattuu häviää, mutta ku jollekki muulle häviämisestä ohimennen mainittee ni tulee tollasta reaktioo :D

Mistä puheenollen, eipä tullut mitään reaktiota kuvaan, jonka naamakirjaan laitoin ;)

Säikähditkö?
Retina? Ei kai näyttö särkynyt?

Kaatui kuvainnollisesti, ei kirjaimellisesti. Virta oli aamulla poissa (akku oli kyllä täynnä, ja latausjohto seinässä, joten puhun kaatumisesta), eikä herätys siksi toiminut. Android.

Meitsi painaa duunia ihan hulluna.. burn out, here I come..

- - - Updated - - -

Kaatui kuvainnollisesti, ei kirjaimellisesti. Virta oli aamulla poissa (akku oli kyllä täynnä, ja latausjohto seinässä, joten puhun kaatumisesta), eikä herätys siksi toiminut. Android.

Retinapoikamiehet ei tiedä tämmösistä ongelmista mitään.

Mutta nyt minulla on ongelma. Viereisessä AMK-ruokalassa on tänään metukkapitsaa (+pyllyt) ja alakerran LOUNASravintelissa ois sitä kanasoossia. Mitä mä teen? Pitsa käy varteen kii ku mikäki, mut on hyvää + silmänruoka. Kanasoossissa ei mitään vikaa.

Retinapoikamiehet ei tiedä tämmösistä ongelmista mitään.

Ei. Ja varsinkin ku herätyksen suorittaa hellävaraisesti hilipsin sarastus valo radio rokilla.

Haha. Osupas arkaan paikkaan ;D Mulle kyllä jaksaa kaikki vittuilla jos Tappara sattuu häviää, mutta ku jollekki muulle häviämisestä ohimennen mainittee ni tulee tollasta reaktioo :D

Oha ne Kärpät ny vieläki siellä ykkösenä, että ei hätää ;)

Läheppä töihi rauhottuu.

Kunhan leukailin tuon seli selin johdostas, tollanen on aika lamea nykypäivänä suomessa. :) Ja saa mulle vittuilla, niinhän muutkin tekee :D

Sitä tässä tarkoitin sanoa että sarjatilanne ei anna oikeaa kuvaa Kärppien pelistä juuri nyt ja jos viimeinenkin oljenkorsi eli Rynnäs alkaa osoittaa heikkouden merkkejä niin silon ollaan pulassa. Ja ainahan nää hämeen joukkueet on ollu jostain syystä vaikeita Kärpille. Täytyy vain toivoa ettei niistä yksikään tule vastaan ekalla pudotuspelikierroksella :) Parempi silti että yskähdellään näin tammikuussa kuin huhtikuussa, sillon kasvais jo paniikki.

Määhä oon mellow ollu, mitä nää selität? Mää lähen kohta syömää kebua, nomnom!

Onpa taas kaunis talvinen sää ulkona :) - Ainoa miinus on se, että itse joutuu edelleen kököttään sisällä saikulla. Mutta no can do! Kivaa päivää kaikille!

Tässä on vielä päivän savuttava junavideo.

Mutta nyt minulla on ongelma. Viereisessä AMK-ruokalassa on tänään metukkapitsaa (+pyllyt) ja alakerran LOUNASravintelissa ois sitä kanasoossia. Mitä mä teen? Pitsa käy varteen kii ku mikäki, mut on hyvää + silmänruoka. Kanasoossissa ei mitään vikaa.

Aijaijai tämä on paha. Onko tiedossa että AMK ravintelissa olisi pyllyjä höystettynä kaareutuvilla takareiskoilla? Jos näin niin sinne, pelkkä semihyvä pylly ei voita vielä parempaa bodyruokaa eli kanavetkulia. Jos puhuttaisiin viillokista ja herukkahillosta niin peli onkin selvä --> viillokille.

- - - Updated - - -

ps don´t worry mä pärjään tän työtaakan alla, meitsi se vaan painaa kuin sokea orja

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aijaijai tämä on paha. Onko tiedossa että AMK ravintelissa olisi pyllyjä höystettynä kaareutuvilla takareiskoilla? Jos näin niin sinne, pelkkä semihyvä pylly ei voita vielä parempaa bodyruokaa eli kanavetkulia. Jos puhuttaisiin viillokista ja herukkahillosta niin peli onkin selvä --> viillokille.

No sepä tässä ongelmana onkin, kas kun muutama takareisikaarikin on tarjolla, mutta sitä enemmän on vielä rintakaarta, vähänniinku Sanzen valokuvassa jossa hän mainostaa Lonsdalen nyrkkeilyhanskoja.
Mutta, taidan mennä ensin kanaviillokipadan ohitse, ja jos salaattipöydän antimiin kuuluu tänäpänä raejuusto ja delfiinifile, jään siihen, mutta jos ei ni vedetään kerralla elämä risaseks, eli pistetään maha ja sepalus pullottaan!

Edit. Mutta kaikki tämä pitsailu sekottaa kyllä tavotetta olla superslimmissä Extremerunissa. Piti vielä kokovartalokortsu pukea päälle. Mut ohan se komiaa ku kunnon kantokahvat laittaa liikkeelle?

Edit. Mutta kaikki tämä pitsailu sekottaa kyllä tavotetta olla superslimmissä Extremerunissa. Piti vielä kokovartalokortsu pukea päälle. Mut ohan se komiaa ku kunnon kantokahvat laittaa liikkeelle?

Vantaan Extreme Run? Ite olin viime vuonna ja ajattelin tänäkin vuonna ampaista mutaan ja paskanjäätävään Vantaanjokeen. Jos vaikka edes vähän saisi parannettua viime vuoden aikaa.

Back
Ylös Bottom