Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Soitin isännöitsijälle neljä tuntia sitten. Ei tavoitettu, jätin soittopyynnön. Mun nenä on umpijäässä, varpaat muistuttaa jääkalikoita enkä minä löydä talosta enempää vilttejä ja peittoja!!!! Kirjoita tässä saatana mitään analyyseja. Perkele!

Soitin isännöitsijälle neljä tuntia sitten. Ei tavoitettu, jätin soittopyynnön. Mun nenä on umpijäässä, varpaat muistuttaa jääkalikoita enkä minä löydä talosta enempää vilttejä ja peittoja!!!! Kirjoita tässä saatana mitään analyyseja. Perkele!

Mutta kuumanahan tunnut käyvän ilmankin. Onks tää semmonen WIN-WIN- sitsueissön?

Editointi. MÄ PÄÄSEN TUNNIN PÄÄSTÄ KOTIO NETTAILEEN. VIHDOINKIN.

sieltä pehkuista voi hoidella äkäsimmät hommat retinalla..

- - - Updated - - -

olispa jotain lihapasteijaa eväänä, mutta ei perkele ole

- - - Updated - - -

Pääsispä jo kotiin lukemaan pakkista.

- - - Updated - - -

Moneltakohan Irtakkin kortteeri aukeaa? Olis kyllä hyvä jos pääsis saunaan ja sais puhdasta vaatetta niskaan. Ja ehkä lämpöset leivät ja pitkä lasi maitoa.

nimim "vanha rantojen Calypso"

^^No näin se on, kyse kuitenkin kutsumushommasta. Olisko vielä ruikkarit oikein pehmosen voin kanssa? Maito punasena ja pöydällä ruudullinen vahaliina.

No punasta maitoo on ja leivätki hoituu, mut se ruudullinen vahaliina uupuu. Mut tää homma on vielä niin alkutekijöissä että se varmaan annetaan anteeksi.

E. Musta tuntuu et joku on käyny täällä kämpässä.

Back
Ylös Bottom