Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piru ku on nälkä ja kieli kuiva ku beduiinin sandaali eikä vielä saa syödä! :itku:

Ois se kyllä kiva rokkikeikallaki nähä, siitä on yli 10vuotta ku oon sen nähny. Mut tuo luento on uskoakseni vielä kiinnostavampi, mun mielestä siis. Niin mikä oli keikalla?

E. Retina on kyllä lisännyt kirjotusvirheitä huomattavasti. Varmaan kyllä pitäis syyttää näitä nakkisormia.

Mullakin tää Retina ajattelee vähän liikaa. Tarkkana pitää olla että arkisessa tekstissä ei lue sattumalta vaikkapa "ministeriö". Saakohan tämän ennustavan syötön pois? Ja miksi iTunes on espanjankielinen, osaan sitä vain caramban verran.

Mullakin tää Retina ajattelee vähän liikaa. Tarkkana pitää olla että arkisessa tekstissä ei lue sattumalta vaikkapa "ministeriö". Saakohan tämän ennustavan syötön pois? Ja miksi iTunes on espanjankielinen, osaan sitä vain caramban verran.

Saa sen pois. Tää mun retina ei ajattele enää ite ollenkaa mitää. Omistajaansa tullut. Mutta vokot on ollu mun henk.koht. Retina-tukihenkilö niin se tietää miten sen saa pois.

Olisko tilausta semmoselle retinakurssille? Vokotti vois järjestää sen vaikka jossain seurakunnan leirikeskuksessa. Perjantaina majoittuminen ja lipunnosto. Applen lippu ja hiljainen hetki Steve Jobsille. Savusauna ja valinnan mukaan kotikaljaa tai mehukattia. Vokotti on sen verran tiukka näissä läträysasioissa. Lauantaina aamupuuro jonka jälkeen oppitunteja lounaaseen asti. Maksalaatikkoa rusinoilla tai ilman. Iltapäivällä ryhmätöitä ja niitten purkua. Sniffarin luento naistutkimuksesta. Sitten vapaampaa illanviettoa ja retinakokemusten jakamista. Illalla taas sauna ja sitten jotain pelejä. Sitten kun Vokotti menee unille niin muut voi alkaa juoda salaa. Yöjuoksua ja ihastumisia. Aamulla teeskennellään selvää ja kiistetään itseltä yön tapahtumat. Loppukahvit ja pitkä puhallus ja ikkunat raollaan kotisuomeen poliiseja peläten.

Ohjelmaa voidaan vielä täydentää tarpeen mukaan.

- - - Updated - - -

PerttiKurikanNimipäivät. Eskoossa. Ei eres maksa mitää.

Mäki meen. Käyn sielä ainaki tanssiravintolassa.

Ai hurja. Meinasitko laittaa ihan limuvaatteet niskaan ja lähteä hassuttamaan morsiammia?

Nyt rahka kitapurjeeseen ja vaakatasoon.

(Olin aikoinaan kesätöissä tehtaalla. Siellä eräs viinan ystävä palasi kesälomalta ja oireena oli että "ei pysy kaltevilla tasoilla".)

Kyykyt kyykätty taas pariksi päiväksi. Olisi tehnyt mieli kebabia palkkariksi, mutta eihän täällä maaseudulla ole känkkylä auki tähän aikaan :( Kyllä se nyt taas koettelee.

Ai se on aamu taas. Huomenta.

Kylläpäs ärsytti mennä autoon, kun oli eilisen työpäivän jäljiltä unohtunut sisätilanlämmitin pois päältä. Duunipaikan tolpissa kun ei niitä voi käyttää. Noh, muistaapahan taas pari kertaa käyttää sitä kytkintä ennen kuin asia unohtuu jommassa kummassa päässä.

Bonjour.

Miksi tämä herääminen on nykyään näin vaikeata? Pitää hommata au-pair jeesailemaan näihin aamuihin. Se vois laittaa kahvit tippumaan ja tohvelit mulle jalkaan. Ja hatun päähän. Kahvit joisin sitten munasillaan mutta hattu päässä ja tohvelit jalassa.

Back
Ylös Bottom