Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erittäin vitun paskaa ruokaa oli LOUNASravintelissa tällä kertaa. "Thaimaan possupata", näki kyllä jo maistamatta että on paskaa, mutta vetäsin lautasellisen vittuillakseni.

Mä saan rännin ottaa vasta 7.2. ku joutuu risteilemään pitkin poikin suomenlahtea. Karmee jano ja sinne asti joutuu odottaan.. Mutta sitä maanantairapelia odotellessa!

Ikinä en oo juonu 4-5 enempää päivässä. En kertakaikkiaan keksi syytä. Oon aika huono suomalainen.:(

Ei helvata jätkät mulla oli sitten paha maanantai aamupäivä.. jouduin tekemään töitä. Hirveetä. Kiitos Vokotille sympatioista ja pyllyn eikun mopon kuvasta. Se ja mustamakkara kiemura nosti moraalia hiukan.
Jos LOUNASravintelissa on thaipossupataa niin se on yhtä kuin sweet&sour kastike ja porkkanasuikaleet possun seassa. Ja olisko se possu ollut sitten semmonen tyttöpossu jolla kikkeli.

Ikinä en oo juonu 4-5 enempää päivässä. En kertakaikkiaan keksi syytä. Oon aika huono suomalainen.:(

Ihan hyvä suomalainen sä oot jos sä joka päivä juot 4-5.

- - - Updated - - -

Ei helvata jätkät mulla oli sitten paha maanantai aamupäivä.. jouduin tekemään töitä. Hirveetä. Kiitos Vokotille sympatioista ja pyllyn kuvasta. Se ja mustamakkara kiemura nosti moraalia hiukan.
Jos LOUNASravintelissa on thaipossupataa niin se on yhtä kuin sweet&sour kastike ja porkkanasuikaleet possun seassa. Ja olisko se possu ollut sitten semmonen tyttöpossu jolla kikkeli.

Muuten arvasit oikein, muttakun tää oli vähä semmone Tikka Masalan tyyppinen suoritus tällä kertaa. Eli edellämainitun tuotteen kaltaista oli se.

Itsekin olen pyrkinyt pysymään kohtuudessa. Harvoin, jos koskaan, olen juonut kerralla yli 35 ravintola-annosta.

- - - Updated - - -

Tekee mieli lihaa.

- - - Updated - - -

Aivittu kun voittaiskin lotossa.

Makaronilaatikkoa ja taas jaksaa tehdä röitä.

Mä en tollasista sähköjutuista innostu. Jokainen voi koittaa ensin puhelimen laturia suuhun ja sitten minne haluaa.:confused:

Mitkä naiset?
Jaah... minä oon ainakin vähemmistössä täällä. On siinä etunsa kunhan jaksaa pitää napit korvilla..

Back
Ylös Bottom