Mut minä olenki päästä varpaisiin niin paska akka, ettei mulla ole oikein mitään hyviä juttuja. Pelkkää paskaa.
Yleensä ne huonot jutut onkin parhaita. Anna palaa! (ei sitä palaa, tai käy sekin)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut minä olenki päästä varpaisiin niin paska akka, ettei mulla ole oikein mitään hyviä juttuja. Pelkkää paskaa.
Asuuks kukaa Kevos?
Mua vituttais, kun vituttaa tää -20 suunnattomasti. Voisko muuttaa välimerelle kikkoloks?
Me voidaan äänestää sut ulos tästä ketjusta jos ei tuu juttuja. Siihen ei ole sitten sullakaan (koukku)nokkas koputtamista.Mut minä olenki päästä varpaisiin niin paska akka, ettei mulla ole oikein mitään hyviä juttuja. Pelkkää paskaa.
Niitähän on niitä lomaromanssimiehiä tuolla etelän maissa, vanhemmat naiset maksaa sulle kaikkea kivaa, maksaa ruoat ja ostaa lahjoja. Tanssitat ja pidät vähä aikaa hyvänä. Lämpöä riittää, beibi!
Pakkanenki anto periksi, olisi nyt kerranki tullut kunnolla sitä kylmää. :D
Oli. Yritti eilen panna, mutta en antanu.Oliko teillä väittely?
Me voidaan äänestää sut ulos tästä ketjusta jos ei tuu juttuja. Siihen ei ole sitten sullakaan (koukku)nokkas koputtamista.
Tossa olis bisnesideaa! Mieti mikä myyntivaltti olis olla ainoa kalmanvalkoinen puolikalju suomalainen karhu niiden limasten kynäniska-kikkoloiden joukossa
Tuskinpa syystä, lähes kaikilla naisilla on nenä issue.Koukkunokka. Kiitti vaan, pientä nenä issueta ollu jo vuosia ja sit alkaa tuntemattomat nettimörötki huuteleen :itku:

Tuskinpa syystä, lähes kaikilla naisilla on nenä issue.
Ja vaikka oliskin, täältä saa pukeutumisvinkit niin ettei kukaa kiinnitä nenuun huomiota.
Voileipätauko!

Syöt vaan ja katsot kun naiset pyörtyilee.Hitto että meni ensimmäinen puolikas päivästä nopeasti! Ja sitten tiputin osan eväistä lattialle!

Voihan paskastakin saada hyvää!
Jahas, maanantaikrapula..