Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myös klo seitsemän on keskiyötä vielä. Kasi on aamu, ysin jälkeen rupee olemaan nippanappa inhimilliset ajat herätä. Mieluisin herätysaika on siinä 11 persiissä. tai sanotaanko klo 12 +-2 tuntia. Näin siis kun nukkumaanmenoaika on ennen yhtätoista.

Mulla on pari napsua eri asennossa tää mun aivorustinki: mun mielestä keskiyö päättyy klo 6.59 ja klo 7.00 on sitten jo aikainen aamu.

Vesakin alkaa olla toisaalta pikkuhiljaa aika revityssä kunnossa.. että tiukka skaba luvassa!

Tässä vielä kaikille masentuneille :hyvänmielenhöpönassuvesahymiö: , ei voi ahdistaa kun tämän näkee
images (1).webp

- - - Updated - - -

Nyt syömmmään

Eikös se oo ihan OK jos on semmonen fantasia että haluais tulla Vesan silmäpusseille? Täh?

Entä se, että jokueventa läpsyttelis sua naamaan Vesan silmäpusseilla?

Tai että saisit nukahtaa Vesan silmäpussien päälle.

Vesojen väliin, tälle ääni. Eikös kaikki fantasiat ole ok. Mutta olisko okei tehdä niin oikeasti?

Alku oli jo hyvä, mutta sitten vedettiin taas tunteet peliin. Perhana. Menen kahvilaan tauolle kun ei tässä muuta keksi.

Back
Ylös Bottom