Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulin muuten tänään tuntia liian aikaisin töihin. Vittu. Oisin saanu nukkua seittemään. Hrmph.

Tuo on jo anteeksiantamatonta huolimattomuutta. Saat silti anteeksi koska minä olen sortunu yhtesti samaan virheeseen. Virhe alkoi edellisenä iltana herätyskelloa kytkiessä. Herätysaika jotenki lipsahti huomaamattomasti tunnin taakseppäin. Aamulla kotona en kattonu kelloa kertaakaan. Ihmettelin vähä töihin pyöräillessä sitä, että aivan ku olis hämärämpää, ku normaaliaamuina ja sitä että liikenne on niin rauhallista. Työmaan pihaan saapuessa ihmettelin, ku pihassa oli niin vähän autoja. Sitten vasta epäilykset heräs ja katoin kelloa ja sehän oli vasta alle seittemän.

Jee! Joku tampio oli aamulla sammuttanut mun herätyskellon, joten heräsin tasan 8.00 ja koulussa ois pitänyt olla 8.15. Ehtiihän sitä myöhässäkin mennä.

Sano koulussa, että paska akka oli aikasessa ja vip myöhässä joten keskimäärin kukaan ei myöhästyny.

Tulin muuten tänään tuntia liian aikaisin töihin. Vittu. Oisin saanu nukkua seittemään. Hrmph.

Höh :( Onneksi itselle ei voi sattua tuollaista virhettä vaan pahimmillaan vain myöhästyn jostakin.

Olisiko se sitten paha asia? Ulkona on aina kylmää ja/tai märkää.

No eipä oikeastaan olisi, kun asiaa tarkemmin miettii. Mitä se koirakaan siitä kostuu, että ulos pääsee? Sama perverssi aina käskyttää nahkahihnan päässä ja pakottaa paskomaan sekä kusemaan julkisesti. Lopuksi vielä kerää isommat tuotokset pussiin ja vie mukanaan.

Hyvää aamupäivää, kylläpä elämä hymyilee!

Jokseenkin vittumaisesti...irvistelee...ylimielisesti...

Meinasin jo raivostua että ei tänne positiivisia juttuja aamulla kirjoitella! Onneks luin toisenkin lauseen.

Tu olis turvallisempi kirjoitusasu niin ei kerkee kenenkää verenpaine nousta.

Jotenki pelottaa. Selviänköhän mä tästä päivästä? Toivottavasti puhelin ei soi tai kukaan käy täällä. Klo 14.30 asti pitää jotenkin taistella, sitten siirryn vihreämmille niityille. Illalla nukahtaminen kesti ja heräsin aamuyöllä murehtimaan maailmaa ja nyt on ihan räjähtänyt olo. Haaveilen jo ruoasta.

- - - Updated - - -

Vois erehtyä luulemaan että on pieni krapula jos ei tietäis.

- - - Updated - - -

Voiko ruokatunnilla käydä baarissa? Esim kuudella tuopilla?

Voi

- - - Updated - - -

Mulla ei taida olla huolia, koska nukuin sikeästi reilusti yli yhdeksän tuntia. Samat määrät tuli posoteltua su-ma yönäki.

Jep. Näytä tissit.

Noin, näkyikö?

Jotenki pelottaa. Selviänköhän mä tästä päivästä? Toivottavasti puhelin ei soi tai kukaan käy täällä. Klo 14.30 asti pitää jotenkin taistella, sitten siirryn vihreämmille niityille. Illalla nukahtaminen kesti ja heräsin aamuyöllä murehtimaan maailmaa ja nyt on ihan räjähtänyt olo. Haaveilen jo ruoasta.

Sain nukuttua n. 23.30, heräsin 3.30, ylösnousu 5.00. Joskus 19 maissa pääsen varmaan kotiin ja siellä odottaa muksujen iltahommat. En usko selviäväni tästä päivästä.

Noin, näkyikö?

Sain nukuttua n. 23.30, heräsin 3.30, ylösnousu 5.00. Joskus 19 maissa pääsen varmaan kotiin ja siellä odottaa muksujen iltahommat. En usko selviäväni tästä päivästä.

Helpotti vähän, jos joku on pahemmassa kusessa kuin itse niin oma olo paranee. Vielä kun vedän ne kuusi tuoppia lounaaksi niin tästä se taas.. Tiesitkö muuten että lasken klo 5.00 olevan vielä keskiyötä?

ps ei näkynyt tissejä, se on harmi

Myös klo seitsemän on keskiyötä vielä. Kasi on aamu, ysin jälkeen rupee olemaan nippanappa inhimilliset ajat herätä. Mieluisin herätysaika on siinä 11 persiissä. tai sanotaanko klo 12 +-2 tuntia. Näin siis kun nukkumaanmenoaika on ennen yhtätoista.

- - - Updated - - -

"Perse on auki niij'jotta sieluhun tuuloo".

Olipa kauniisti sanottu.

Voiko persaukisuutta kauniisti kuvailla?

Minä oon kyllä vieläkin ihan yössä.

:väsynytVesahymiö:

Vesa_Keskinen.webp

Back
Ylös Bottom