Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä valvo sen nuoren rakkaasi kanssa kaikkia öitä.

Höhö. En ehdi viettää läheskään tarpeeksi aikaa mun hanipuudeleiden kanssa

Stephen+Amell+Tj3rcFdGVsdm.jpg

sons_of_anarchy_promo_saison4_Jax_1.jpg

Emt. Mut on tasan yks kinkkimies nähny vahingossa alasti ja pelästy nii perkeleesti, että törmäs seinää :D

Hahaha :lol2:

Nyt jäi kaivelemaan oliko kinkkimies alasti vai sinä alasti. Ja ootko maassa maan tavalla? (If you know what I mean;))

Olette ilmeisesti kulttuuri-ihmisiä?

Tietysti insinöörillismelkeindiplomimiehenä urheilu on lähellä sydäntä, mutta osa kultturin osa-alueista miellyttää. Näin iän karttuessa enemmissä määrin kulttuuri kiinnostaa

Treenifiilikset Frederikin tahdissa! :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tästä tuli mieleen, että minä aion tänään olla kultturelli ja menen katsomaan musikaalia.

Se on jalo harrastus. Katoin muuten netistä, että tänään ja huomenna ja sunnuntainaki on kaikki näytökset loppuunmyytyjä.

Keskinen, Vesa Keskinen.

Vesa-ja-Natalia-tasta.webp

Missähän iso M viilettää ku ei ole kuulunu? Riigassa?

Kävin äsken hammaslääkärissä. 28-vuotiaaksi asti piti ehtiä ennenkuin kukaan tohti kertoa, että mulla on vielä yksi maitohammas.

Oon muuten vähän pettynyt kun ei ollut lähes ollenkaan hammaskiveä. Se on älyttömän mukava tunne kun joku sorkkii terävällä tikulla hammasvälejä ja ikeniä.

Emt. Mut on tasan yks kinkkimies nähny vahingossa alasti ja pelästy nii perkeleesti, että törmäs seinää :D

Hahaha :lol2:

No vähemmästäki miehet juoksee seinään pahki.

Kävin äsken hammaslääkärissä. 28-vuotiaaksi asti piti ehtiä ennenkuin kukaan tohti kertoa, että mulla on vielä yksi maitohammas..

Mulla on myös, tosin olin varmaan vasta 26 kun tämä mulle paljastettiin.

Kohottakaamme kolminkertainen retina-huuto.

RETINA

RETINA

RETINA

Nyt jäi kaivelemaan oliko kinkkimies alasti vai sinä alasti. Ja ootko maassa maan tavalla? (If you know what I mean;))

En ole maassa maan tavalla, ei vaan pysty! :D

Ja minä olin alasti... Tää kinkkimies huuteli naiselleen (?) naisten pukuhuoneeseen ja nainen huuteli takasin. Entiä mitä juttelivat, mutta tää kinkkimies päätti sitten tulla sinne naisten pukuhuonetiloihin juuri sillä hetkellä, ku mä tiputin pyyhkeen päältäni. Ilme ja sen jälkeiset törmäilyt pukuhuoneen seinään ennenkuin ovi löyty -priceless!

:vau:

Mä muuten tein muutamie viikkoja sitten havainnon paikallisessa kiinalaisessa ravintolassa, että henkilökunta söi haarukalla ja veittellä! Eivät käyttäny tikkuja. Vai puikkoja, kumpia ne on.

Puikot ne on.

No vähemmästäki miehet juoksee seinään pahki.

:lol2:

- - - Updated - - -

Itsehän olen nähnyt useammankin kinkkimiehen alasti - kämpän ikkunasta. Joillakin kun on suihkuissa ikkunat :D

Olin tänään niin kujalla koko työpäivän, että mietin Pulkkisen Konsernijohtaja-sketsiä. Jos näin nuorena ja tässä asemassa on näin kujalla, niin kuinka on vanhempana kun kenttätaso etääntyy lisää? Huhhu. Homman pelasti se, että pääsin töistä jo noin 14:30.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mäkin oon, painelen vaan nappuloita sieltä sun täältä ja välillä havahdun miettimään mitä helvettiä oikein piti tehdä.

Back
Ylös Bottom