Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta tuntuu siltä, että saavutin tänään jotain. Sain etukyykyssä 50 kg:llä kyykättyä. Ja se on tämmöselle laihaläskille paljon. Jipii.

Nicely done! Ei onnistu täällä. Mutta joku päivä hei. Joku päivä.

Pitkästä aikaa sai kuunnella päivän valopäiden vittuilua. Onneks enää 2 päivää tarttee jaksaa, sitten 2 viikon loma, sitten viikko pitää kituuttaa ja senjälkeen ei tartte kattellä yhtään noita valopäitä.

On se supernainen.

atlantic_weights_460x300.webp
Löysin kuvan Kairan ja katrin kimppatreeneistä.

Kai sulla on joku hieno viittakin?

Kyllä kai jokaiselta aina joku vitunnahkaviitta kaapista löytyy?

On se supernainen.

Pää kii akka! On rumaa valehdella ihmisille ja irtakeille.

katso liitettä 110291
Löysin kuvan Kairan ja katrin kimppatreeneistä.

Väärän väriset tukat! Varsinainen tehokaksikko kyllä ku kaks porkkanapäätä sompailis keskenään.

Perkeleen kiukkuinen supernainen, syö jotain:love:

Haha. En vaan jaksanu käyttää hymiöitä. Mutta en minä kyllä mikään supernainen ole, vaikka te mussukat niin yritättekin väittää :)

Voiko sosiaalisempaa olla ku yrittää puhua yhelle ihmiselle jolla on puhelin kajarilla ja ihmisiä naurelee ja juttelee toisilleen taustalla. Etkä
a) ees kuule kenenkään puhetta, et ees sen joka sulle yrittää puhua etkä ees tiiä kelle se puhuu
b) et tunne puoliakaan ketä sielä on
c) et ees tiedä mitä sun pitäis puhua
d) Vittuunnut koska oot itekses himassa ja lagaat tylsistyneenä koneen ääressä joten päätät lopetat puhelun :D

Kaupan kassatyttö yritti huijata mua! Pisti pullonpalautuskuitin vaivihkaa kassaan piippaamatta sitä ja ostosten maksun jälkeen antoi kuitin väärinpäin käteen, etten huomaisi, että sieltä ei miinustettu mitään summaa. Epäilyttävää käytöstä. Meni aika vaivaantuneeksi kun mainitsin asiasta. :D

Tämä päivä on mennyt herrojen Karl Popper ja Egon Guba sekä rouva Yvonna Lincolnin seurassa. Hyvin nörtti päivä siis :)

Öljypohjan kans pieniä vastoinkäymisiä. Ensin se halkes, korjasin sen, se halkes uudestaan sauman vierestä. Tein itse ja säästin.

Oli eka kerta kun hitsasin alumiinia.

Ymmärrän. Itse olen kerran hitsannut rosteria. Se oli sekä ensimmäinen että viimeinen kerta:jahas:

Ymmärrän. Itse olen kerran hitsannut rosteria. Se oli sekä ensimmäinen että viimeinen kerta:jahas:

Mä en edes yritä, vaan vien tuon öljypohjan ihan suosiolla ammattimiehelle hitsattavaksi. Pikku hipasu maahan ja heti hiushalkeillaan. Ei oo öljypohjatkaan enää niinku ennen :D

Back
Ylös Bottom