Heipä hei! Tässä kun selkä taas alkaa olla kunnossa ja antaa treenille myöden, niin olisi aika taas hieman parantaa tuota ruokavaliota. Mutta kysymys tässä nyt onkin se, että kun noita kaikkia juttuja täällä lukee ravinnosta, niin aika monessa ollaan tarkkana sokerista ja rasvasta. Itse kun olen tälläinen tuulen raiskaama vinkuheinä eikä mun kroppaan jää mitään ylimääräistä vaikka söisin miten paljon ja miten epäterveellisesti, niin mietin että onko ruokavalion kannalta hyväksi vältellä sokeria ja rasvaa vai onko se vaan ihmisille ketkä haluaa painoa pudottaa?
Joka tapauksessa rasvaahan tulee saada, sekä kovia että pehmeitä. Öljyjen käyttöä ei ainakaan kannata vältellä saati kalan syömistä. Toki liika on liikaa eikä sitä rasvaa kilokaupalla tarvitse. Mitä taas tulee sokeriin niin kohtuudella syötynä ei tee hallaa. Runsas sokeri+rasva -kombinaatio on taas siitä huono että kerää kroppaan helposti läskiä. Jos lihasta aiot kasvattaa ja massaa saada niin kunnon ruokaa vaan paljon napaan eikä sitä satunnaista herkuttelua tarvi pelätä, huomaat kyllä sitten jos läskiä alkaa kertyä liian nopsaan.