siis ränkytät kokoajan jos luistelet kovaa??
Juurikin näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siis ränkytät kokoajan jos luistelet kovaa??
Meneekö tässä laukomalla maaliin? Siis ilman että joku ohjaa tai molarin edessä on vitunmoinen maski? Oon pelannut eniten NHL 12 ja oikeastaan 10-11 ja 12 niin laukomalla ei kannata edes yrittää saada maalia. Kaikki maalit tulee sivuttaisliikkeestä tai läpiajosta aina. Onlinessäkään kukaan ei edes yritä laukoa kun ei se mene ikinä kuitenkaan. Hirveät syöttyökuviot pakko olla aina.
Eikä sen tarvii helposti sinne mennäkään, lähinnä vaan että se on edes mahdollista?
Meneekö tässä laukomalla maaliin? Siis ilman että joku ohjaa tai molarin edessä on vitunmoinen maski? Oon pelannut eniten NHL 12 ja oikeastaan 10-11 ja 12 niin laukomalla ei kannata edes yrittää saada maalia. Kaikki maalit tulee sivuttaisliikkeestä tai läpiajosta aina. Onlinessäkään kukaan ei edes yritä laukoa kun ei se mene ikinä kuitenkaan. Hirveät syöttyökuviot pakko olla aina.
Eikä sen tarvii helposti sinne mennäkään, lähinnä vaan että se on edes mahdollista?
Itse ainakin yllättävän usein laukaisen, joten kai se sitten on johtopäätös siitä, että menee silloin tällöin maaliinkin. Esimerkiksi '12 ja '13 ei pahemmin tullut lauottua ollenkaan.
Varsinkin jos saat vähän maalivahtia sivuttaisliikkeeseen, jonka jälkeen lauot rannarin niin se on vähän liiankin usein maalissa, vaikka edessä ei olisi minkäänlaista maskia. Välillä tulee mietittyä, että onko tässä tämän pelin 'bugi' siis.
Onko olympia rosterit päivitetty?
On tullu :dance: