Nhl 14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja utd7
  • Aloitettu Aloitettu
Änäri haettu, okei uhrasin osan ruokatauostani sille. :D Nyt vielä pitäs jaksaa työpäivä loppuun että pääsee boxin ääreen.. :D

Itelleki tuli jo tiistaina. Taklaukset ja tappelut hyviä uudistuksia. EASHL eio viel päässy kokeilemaan ku kaikilla kerholaisilla tulee vasta tänään mutta innolla odotetaan :)

Onko tää tappelu homma samanlainen kun demossa että puolet taklauksista päättyy tappeluun? Ainakin demossa se tuntu olevan mutta oliko demossa liioteltu että pääsisi kokeileen kuinka se on uudistettu. Jos se on että hirveesti tapellaan nii meikällä lähtee kyllä asetuksista tappelut vähemmälle.

Morjes
Jos kiinnostaa PS3 puolella tulla rennosti pelailemaan EASHL peleihin, niin liittykää SUOMI GOONS joukkueeseen
laitetaan jengiä jäihin :)

Sellanen peli että omaan mieleen pitää säädellä ite asetuksia. HC simulaatio oli ihan ok mutta aavistuksen liian hidasta ja laukaukset oli pehmeitä NHL tason hepuillakin, imo.
Perus simulaatio oli nopeaa mutta maalinteko oli aivan liian helppoa, lähes tulkoon 80% viivalämäreistä osu ja uppos ylänurkkaan. "Kovat kontaktit"-moodista tulee enemmän mieleen joku action peli / Amerikkalainen jalkapallo kuin jääkiekko. Ja tekoälyä vastaan hanskojen pudottelukin on liian tiheää imo. Ei nyt oikeasti jokaisessa pelissä ole väh 3 tappelua...

Ja sitten en tiiä mitä teen väärin mutta miksen saa Be a Pro - pelimuodoissa sitä mahdollisuutta että kun olet vaidossa että saisi simuloita sen ajan.

Toimiiko muilla tuo HUT pelimuoto? Mulla vaan aukee tuo kokoelma suoraan ja jumittaa siihen, ei pääse mihinkää :face:
Vaikutti kyllä hyvältä nykyään mitä kerkesin vähän aikaa pelailla..

Ihan hyvältä vaikuttaa nettipelit. Pitääkö tuota R3 nyt painaa vaan kerran vai pitää pohjassa kun spurttaa?

Onkos tuohon tappeluun jotain järkevää ohjetta?

^

Yllä kysyttiin tappeluista niin itse voisin heittää harhautuksista. Peli tarjoaa varmasti monia hienoja harhautuksia, mutta olisiko näihin jossain internetin syövereissä jotain ohjeita tai jonkinlaisia videoituja ''opastuksia'', millä voisi lähteä harjoittelemaan. Taisi joskus, kun katselin niin Fifalle löytyä kattavasti, mutta onko jossain änäreille myös?

Toisaalta oppiihan niitä itse vain harjoittelemalla ja kokeilemalla, vaikka vapaa luistelu muodossa, mutta jos joku sattuisi tietämään jotain niin ilolla otetaan vinkkejä vastaan

Itse ainakin pikaisella vilkaisulla juutuupista löytyi niin tappeluun kun kikkailuun kun kirjasi vain että "NHL 14 Guide" :) Empä itse ainakaan ole löytänyt mitään muutakuin samat skill stikin kikat mitä 13 oli, ja sitten tuo one touch dekes eli sillä liikkumis nappulalla höynäyttelyä, ja pyörähdys. Tosin pelityylini ei paljon kikkailu kuulukkaan :)

Voi vittu nämä HUT/online matsit on paskaa. Tuntuu ,että joka matsiin peli valitsee jomman kumman joukkueista jolle antaa tasoitusta. Äsköisessäkin pelissä sain neljä kertaa poikittaissyötöllä paikan laittaa tyhjään maaliin mutta joka kerta maalivahti venyy spiderman torjutaan. Samaan aikaan vastustaja heittää kolme häkkiä säbäranteella siniviivalta ja kaksi vanhanaikaisella. Vedot n. 30-10 minulle. Turpaan 5-0

Se jolla etu on voi myös pitää kiekkoa tekemättä mitään, koska tältä on mahdotonta taklata kiekkoa pois tai jos yrittää tökkiä mailalla niin samantien jäähylle. Syöttöjen tarkkuudesta puhumattakaan..

Ja kyllä, huomaan tämän edun olevan monesti myös itselläni eli en ole (pelkästään) katkera häviäjä.

Joo oon huomannu saman. Muutenkin vähän liian helposti menee tälläiset perus rannarit/ lämärit maaliin. Suosii helvetisti näitä tasoltaan heikompiakin pelaajia, kun heittää roiskaisuja vain maalille, joista joka toinen menee sisään.

Onko kukaan saanu siinä live the life tai be a pro:ssa siihen "tehtävät" kohtaa mitää tekstiä? Mulla ei ole tullu kolmitoistasa eikä kyl täsäkää, onkohan joku asetus sitte pielesä, oisha se mukava tietää että mitä sinnekkin tulee lukemaan ö. Kyseessä on siis se aukeama kun meet vaihtoo nii sinne tulee niitä hyviä ja huonoja juttuja vaihdosta, ja kun painat liipasinta niin aukeaa se valikko.

Ja kysyinki aikasemmin nii voiko tähän saada sitä että simuloi suoraan seuraavaan vaihtoon ettei tarvitse katella kun kaverit myllyttää ja kun istut boksilla. Kaverilla oli nhl13 sillain.

Se simulointi pitää muistaakseni valita asetuksista heti alussa. Ei voi kesken uran vaihtaa käsittääkseni.
Niitäkin tehtäviä tulee vain silloin, kun tuo simulointi on käytössä.

Tässähän sai alussa maaleja ihan suorilla vedoilla..nyt parina iltana pelannut ja ei enää kyllä saa. En minä eikä vastustajat. Pelkästään suoraan syötöstä takatolpalle yrittää vastustajat. Edelleenkään en tiedä etes mistä luistelee nopeampaa..pitääkö tuota vasenta tattia näpytellä vai painaa kerran vai pitää pohjassa vai mitä vittua???

Tässähän sai alussa maaleja ihan suorilla vedoilla..nyt parina iltana pelannut ja ei enää kyllä saa. En minä eikä vastustajat. Pelkästään suoraan syötöstä takatolpalle yrittää vastustajat. Edelleenkään en tiedä etes mistä luistelee nopeampaa..pitääkö tuota vasenta tattia näpytellä vai painaa kerran vai pitää pohjassa vai mitä vittua???

Tähän ei kukaan tiedä vastausta vai eikö tätä paskaa enää kukaan??

siis ränkytät kokoajan jos luistelet kovaa??

Back
Ylös Bottom