Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmä. Ruumiinrakenteeni vaatii keskimäärin 10h/yö. Ja arkena tuohon ei aina pysty niin pitää vapailla paikata.

Voi että kuinka mä odotan jo nousevaa viikollpppua ku sillon saa nauttia kolme yötä putkeen pitkiä unia!

Kyllon mahtavaa, voi voi kon hienua ja upiaa. Selekä ja hauvikset aivan täynä verta, tämon hyvä.

Nyt voi juoda laatikollisen viiniä ja syödä kuin viimeisellä ehtoollisella koko vuodenvaihteen.

Oma uni oli alkuun tosi kiva, olin treffeillä jotka sujui mukavasti ja tuntui että tästä voisi jotain mukavaa syntyäkin. Sitten siinä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita ja kaikki meni päin persettä, joten lopulta vedin kauheat kännit ja horjuin ympäriinsä yrittäen etsiä omaa huonettani (taidettiin olla hotellissa tms). Juu-u.

Minun painajaiseni oli sellainen, että katselin telkusta futiksen MM-kisojen loppuottelua, jossa pelasivat Saksa ja Espanja. Espanja voitti rankkareilla ja minua ketutti käsittömättömästi. Perään näin sitten unta, jossa oli helvetisti tarantelloja. Hyi saatana.

Koen kyllä ansainneeni alkoholijuoman tänään. Toisaalta ei jaksais lähteä eikä jättää dogia yksin. :(

Kummalliset pileet jos pakko on. Hautajaaaset on ainoat mitkä ymmärrän mitä ei voi jättää väliin, mutta muita aivan pakollisia en keksi.

Mä otan tänään maitoa. Uv on liian amatöörijuhlat meikäläiselle, että viittisin vaivautua korkkaamaan alkoholipulloa.

UV-suunnitelmien kuseminen kyllä pistää vituttamaan! Jos on mökki ja kaikki niin minkä takia sitten osa ei haluakaan mennä sinne, vaan mieluummin pyöriä tuolla loskapaskassa kaupungilla? En pysty käsittämään. Pahoin pelkään, että tästä tulee samanlainen tylsä uv kuin kahdesta edellisestäkin. Viime vuoden uv:lle nyt ei mitään voinut ku suurin osa oli intissä.

Se on vähä neitiä tilata kapakas joku paukku. Olut on aina miehekäs vaihtoehto. Tai jos muuta niin raakaa viinaa 4centtimetriä.

Mä tilaan aina sexonthebeachin sähikäisellä, sateenvarjolla, käsinleikatulla hedelmäsiivulla ja kermavaahdolla.

9ac27afbdfdec7ca5e517a50dfca3053.webp

Back
Ylös Bottom