Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lopeta se suklaan syöminen kokonaan tai ainakin pistä se tauolle.Pari, kolme viikkoa ja ei sul enää tee sitä mieli, usko pois.

Ja kehtaa tehdä omia ruokia?Sano niille et kiitos,olen dieetillä ja teen tästälähtien ite safkani.

Mä en nää ku pelkkiä tekosyitä.Haluutsä mussuttaa sitä suklaata ja äidin lihapullia vai haluutko päästä kuntoon?

50 euron juustoa rupeis kyllä maistumaan puulta jossain 20 paikkeilla. Ammattilaiset sanoo että niitä kannattaa pistää 2 päällekkäin aina kun vetää niin sit ei tarvii vetää ku "25" ^^

Kävin vetäisemässä jouluiset kinkkupaskat sankarihaudalle.
No ei, jätin sinne kynttilän.

Kinkun syönti rupeaa panettamaan?

https://static.elämän epäonnistujat.org/files/4o/orig/1381159943832543.png/ei-voi-muuta-sanoo-ku-hattuu-nostaa.png

No ei nyt varsinaisesti, mut sen jälkeen tulee sellanen olo, et nyt haluun nussia... Olen vähän kummallinen, normaalia ihmistä väsyttää, mua panettaa.

Lopeta se suklaan syöminen kokonaan tai ainakin pistä se tauolle.Pari, kolme viikkoa ja ei sul enää tee sitä mieli, usko pois.

Ja kehtaa tehdä omia ruokia?Sano niille et kiitos,olen dieetillä ja teen tästälähtien ite safkani.

Mä en nää ku pelkkiä tekosyitä.Haluutsä mussuttaa sitä suklaata ja äidin lihapullia vai haluutko päästä kuntoon?

Tottakai ne on tekosyitä, mitäs muita ne ois?

Back
Ylös Bottom