Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sauna lämpiää. Hetki kirjallisuuden parissa.

2013-12-24 18.32.24.webp

Suklaata, aivan liikaa suklaata. Sanotaan että miehet ei yleensä juurikaan syö suklaata, mutta ilmeisesti tämä tieto on multa mennyt pahasti ohi, sillä sitä on tullut syötyä aivan vitusti liian paljon. Kateellinen olen niille jotka siitä ei pidä. Kyllä olisi dieettaaminen helppoa jos suklaasta ei pitäisi. Nyt tunnen itseni naiseksi :( Kai se on mentävä ostamaan hame.

Astronautit korjailee ISS:ää parasta aikaa. Ei ilmeisesti Bilteman hylsysarja riitä noissa hommissa.

Live-lähetystä voi seurailla täältä:

NASA Television | NASA

Niillä on samanlaiset läppärit tuolla avaruusasemalla kuin miulla, joten olen selkeesti itsekin vähintään kosmonautti.
Vähän hidasta toi korjaaminen, reilu 6h menny ja yhen hikisen punpun saanu vaihettua. Kyllä mie vaan...

Suklaata, aivan liikaa suklaata. Sanotaan että miehet ei yleensä juurikaan syö suklaata, mutta ilmeisesti tämä tieto on multa mennyt pahasti ohi, sillä sitä on tullut syötyä aivan vitusti liian paljon. Kateellinen olen niille jotka siitä ei pidä. Kyllä olisi dieettaaminen helppoa jos suklaasta ei pitäisi. Nyt tunnen itseni naiseksi :( Kai se on mentävä ostamaan hame.
Selkäranka on yleishyödyllinen kapine dieetillä.

Nimim. 500g bataattia ja paketti jauhelihaa jouluna.

Sekin on totta. Selkärangaton paskakin kun olen. Tosin sallin itselleni kaiken syömisen joulun ajan. Mitään kisa-ajatuksia kun ei ole tai muitakaan aikatauluja niin ei kaada elämääni jos syön liikaa. Tuo suklaa vain on itsellä semmoinen heikko kohta kun pystyn syömään sitä suuria määriä ilman huonoa oloa. Suklaa ei ole dieetillä oikeasti ole ongelma, muutenkuin sitä tekisi mieli. Ongelma itsellä syntyy siitä etten osaa arvioida ruokamäärää ja toisekseen kun vielä ainakin kevääseen asti asun porukoilla, niin myöskään aina ei tiedä mitä määriä ruuassa on mitäkin. En kuitenkaan kehtaa alkaa tekemään omia ruokia, jos porukat on ruokaa tehnyt.

Sekin on totta. Selkärangaton paskakin kun olen. Tosin sallin itselleni kaiken syömisen joulun ajan. Mitään kisa-ajatuksia kun ei ole tai muitakaan aikatauluja niin ei kaada elämääni jos syön liikaa. Tuo suklaa vain on itsellä semmoinen heikko kohta kun pystyn syömään sitä suuria määriä ilman huonoa oloa. Suklaa ei ole dieetillä oikeasti ole ongelma, muutenkuin sitä tekisi mieli. Ongelma itsellä syntyy siitä etten osaa arvioida ruokamäärää ja toisekseen kun vielä ainakin kevääseen asti asun porukoilla, niin myöskään aina ei tiedä mitä määriä ruuassa on mitäkin. En kuitenkaan kehtaa alkaa tekemään omia ruokia, jos porukat on ruokaa tehnyt.
Juu. Mulla on sama homma, voin syödä jotain irtokarkkeja 400g alta puoleen tuntiin eikä tuu mitään oloja, samoin konvehteja pakettitolkulla. Joskus krapulapäivän mättöinä on mennyt kalorilaskurin mukaan 11 000kcal päivässä, kun oli hutera olo ja korjasin sitä syömällä. Ja viime dieetin tankkauspäivät oli myös jokseenkin eeppisiä. Mutta kun päätän syödä vaikka seuraavat 100 päivää täysin puhtaasti ilman hairahduksia, niin itsepäisenä ihmisenä siinä myös onnistun. Nyt on dieetti alotettu, kestää huhtikuulle ja päätin syödä tankkausineen päivineen puhtaasti. Sen jälkeen sitten vois kokeilla vaikka syödä 50kpl euron juustoja ja kattoa mitä tapahtuu.

Hyi jösses 50kpl juustoja. Kymmenen oon ite vetänyt, ei siitä tullut kuin täysi olo, mutta alkoi vahvasti pyörimään suussa ne :D Mihin aikaan meinasit vetäistä?
Jos vaikka siihen 15h aikaikkunaan tähtäis. Meinattiin tuon Ssarakon kans tehdä joku syöntihupsuttelu jo syksyllä, mutta se sitte jäi jostain syystä väliin.

Back
Ylös Bottom