Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mä oon poikki :D viimeyö töissä kevyet 8h, puol kuudelta aamulla himaan ja herätys 12:30, sit joululahjakaupoilla kävin (löysin enemmän itselleni kuin muille eli ei ollut kovinkaan raskas reissu vaikka sitä odotin) ja loppupäivä joulusiivoa, kohta alkaa saunan lämmitys ja sit taas yöski töihin klo 23-05 :face: Onneks sen jälkeen alkaa hyvin ansaittu joululoma torstaihin asti :D

Todellinen rakastelijan käsi oli suosikkisarjassani "Jaettu maa" (North&South) Justin LaMottella (David Carradine, kuoli vuonna 2009 runkatessaan Bangkokissa). Hänellä oli tapana siinä sarjassa pitää yöllä nahkarukkasta jossa oli jotain rasvaa, vain siksi että käsi pysyisi pehmeänä rouvaa ajatellen. Hän myös piti rouvaansa tasaisessa morfiinipöllyssä pitääkseen hänet tyytyväisenä. Siinä vasta herrasmies!

Todellinen rakastelijan käsi oli suosikkisarjassani "Jaettu maa" (North&South) Justin LaMottella (David Carradine, kuoli vuonna 2009 runkatessaan Bangkokissa). Hänellä oli tapana siinä sarjassa pitää yöllä nahkarukkasta jossa oli jotain rasvaa, vain siksi että käsi pysyisi pehmeänä rouvaa ajatellen. Hän myös piti rouvaansa tasaisessa morfiinipöllyssä pitääkseen hänet tyytyväisenä. Siinä vasta herrasmies!

Pakkotoistolla joskus muinoin jokin vastaava herrasmies perusteli salihanskojen käyttöä sillä, että "kädet pysyvät pehmeinä tyttöjä varten." Vastaavanlainen hieno mies.

Yhtä suoraviivaista logiikkaa käyttäen David Carradine oli varmasti hyvin saita mies: jos on jo valmiiksi Bangkokissa niin miksi tyytyä runkkaamaan yksin hotellihuoneessa?

Join the club.

Siivouksen aikana kuunneltua:

YUP: normaalien maihinnousu
Vesa-Matti Loiri: Ivalo
Jo Stance: Changes
Rolling Stones: Emotional Rescue

Jos mä siivoisin ja kuuntelisin niin tätä. Esim.

[video=youtube_share;t8Z6PjYhuY8]http://youtu.be/t8Z6PjYhuY8[/video]

Jos mä olisin krapulassa putkassa ja korvalappustereot ois mukana ja haluaisin että tulis vielä kurjempi olo niin kuuntelisin tuota ihan samaa.

Miulla oli aikanaan cokistölkin näköinen korvalappustereo, kasetteja sillä soitettiin. Vähän se oli cool! Äänenvoimakkuuden säätönappiki oli naamioitu tölkiavausjutskaksi.

5449000085757.webp

Back
Ylös Bottom