Pakkotoiston Sijoituskeskustelu - osakkeet, rahastot, säästäminen

Meta title: 💥 PAKKOTOISTON SIJOITUSKESKUSTELU – OSAKKEET, RAHASTOT JA SÄÄSTÄMISEN TULOKSEKAS RAKENTAMINEN 💥

Meta description: Keskustelua sijoittamisesta: osakkeet, rahastot, korko, säästäminen, strategiat, riskit ja käyttäjien omat kokemukset tuottojen kehityksestä.

Kyllä nyt kelpaa :) Voi muuten vituttaa Nordnetin asiakkaita, kun moni oli varmaan suunnitellut ostavansa pääomanpalautuksilla (joiden piti tulla tänään) lisää Elektrobittiä, eivätkä saaneet ostettua, kun Nordnet ei kyennyt ainakaan kaikille toimittamaan noita ajallaan... Kallis viivästys.

Sitä varten pitää ainakin senverran olla limiittiä, että voi tiedossa olevan osingot ja pääomanpalautukset pistää kiinni jo etukäteen niin halutessaan.

Katotaan kuin mun "pilkin" käy huomenna. ;)

Oonhan mä täällä 12.9 lähtien mainostanut Elektrobittiä ;) Kurssi on siitä noussut n. 105 % ja huomenna jatkuu.
Olisi näköjään TAAS pitänyt uskoa Midasta. Ollut niin kiire viime aikoina etten ole kunnolla ehtinyt seuraamaan pörssiä tai keskusteluita. Olen vain tankkaillut nykyisiä hiljalleen. EB:stä on ollut sellainen tutina kesästä lähtien, että tästä voi tulla jotain suurta vuonna 2014.

Tämä vuosi on kyllä ollut aivan loistava. Salkku on kolminkertaistunut ja voittoja on kotiutettu. "Mokiakin" on tullut tehtyä. Vuoden isoimmat voitot tuli Sagalla ja Nokialla. Mutta Sagan jos olisi lunastanut aiemmin ja Nokian myöhemmin, niin olisi vielä isommat voitot. Tosin en olisi ostanut Sagaa ilman Nokia-voittoja.

Jonkinlaiseksi virheeksi voisi laskea myös sen, että Biohitillä on edelleen salkun pienimpiä osuuksia. Viime aikoina on näyttänyt siltä, että Biohit on saamassa jalansijaa markkinoilta.

EDIT: Lisäksi osakkeista Nordea miinuksella. Duuniporukan vakiosta varmaan -200 euroa tänä vuonna, kun ei olla voitettu kuin hiluja. Pitkävedot varmaan saman verran pakkasella. :)

Millasia omistusmääriä täällä löytyy EB:tä?
Itseäni harmittaa, kun nyt vasta aloitin suorat osakesijoitukset, ja ei ollut limiittiä ostaa kuin vähän reilu 900 lappua...

Itseäni harmittaa, kun nyt vasta aloitin suorat osakesijoitukset, ja ei ollut limiittiä ostaa kuin vähän reilu 900 lappua...

No ei noilla vielä uutta autoa saa mutta helvetin hyvän käytetyn. Katotaan jos vuoden parin päästä olisi senverran arvo että saa jo valita vaikka ei ihan uuuta Porchea sentään mutta tiedä häntäkään.... ;)

Aina sitä ollaan auttamattomasti myöhässä. Ajattelin, että keskiviikkona tai torstaina laitan EB:iin rahaa kiinni kun ehdin koneen ääreen ja näin siinä taas kävi..

Malttia malttia, itsekin vasta kuukausi takaperin löysin sijoituksien hienon maailman:). Niin pitkäjänteistä hommaa tää kuitenkin lopunkaiken on, että turha jäädä murehtimaan "mitä jos". Eipä itsellänikään löydy kuin tuhat lappua EB:ä, isommat sijotukset tuun kuitenkin laittamaan riskittömämmille kohteille hyvien osinkojen kera.

Onneksi ostin EB:n lappuja edullisesti viime viikolla :)

Tervetuloa kyytiin!

Ja jotta nyt saataisiin vähän jotain asiaakin tänne ketjuun eikä pelkkää hehkutusta, niin Inderesin ukot nostivat EB tavoitehinnan kahteen euroon ja kirjoittavat positiivisesta yllätyksestä ym. Väittävät Wireless näkymien olevaan edelleen synkät, mutta itse en usko tuohon. Lomautuksia tehtiin aiempia vähemmän ja NATO-kuviot ovat olleet esillä ja Wireless-puolelta haetaan Hulkon mukaan useita suuria päänavauskauppoja ensi vuodelle. Taas kerran sanon, ettei kannata aliarvioida tulevien tapahtumien merkittävyyttä.

Kokeillaas saiskos vielä heti aamusta vähän lisättyä. Eka EB ostos mulla ollut toukokuussa, sitten elokuussa ja viimeinen syyskuussa.. jos vielä yhden potin tähän loppuvuoteen saisi :)

Kokeillaas saiskos vielä heti aamusta vähän lisättyä. Eka EB ostos mulla ollut toukokuussa, sitten elokuussa ja viimeinen syyskuussa.. jos vielä yhden potin tähän loppuvuoteen saisi :)

Kato sä oot jo muakin ollut edellä. Se on oikein! Pohjilta ostaminen ja huipulta myyminen on täysi mahdottomuus. Mä en taida enää ostella. Paino yli 20 % ja KH 1,18.

Evli: Elektrobitiin ladattu reippaat odotukset | Kauppalehti.fi
"Elektrobitin osakkeelle myy-suositus ja 1,15 euron tavoitehinta"

Taitaa olla Evlillä ukot aika pihalla... Eilen dumppasivat lappuja, niin kait se nyt jotenkin pitää itelleen uskotella, jottei mitään virhettä tullut tehtyä. Evli ostanut tänään nettona 28 584 osaketta... Noh. Onhan näitä.

Hyvät fiilikset on ensi vuodesta niin EB:n kuin koko salkunkin osalta. Varovainen arvaus on, että ensi vuonnakin salkkuni pääsee kolminumeroisiin tuottoprosentteihin. Vuoden päästä tiedetään varmasti :P

Back
Ylös Bottom