Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua? Miten ne voi edes noin laskea? Meillä on ollut aina arviolaskulla x määrä vuokraan lisään ja kerran vuodessa tai pois muutettaessa tasattu mittareista lukema. Miten tommonen "oletus" voi olla edes laillista?

Ettei vaan ollu arviolasku? Meille napsahti eilen samanlainen n.600€ lisälasku, joka sitten tippu n.200 euroon, kun ilmotin isännöintiin todelliset mittarilukemat.
Laskevat vedenkulutuksen kuulemma 250L/vrk/henki, jos todellista menekkiä ei oo ilmottanu.

Kannattaa ainakin varmistaa ennenkun alat maksamaan kohtuuttomia summia.

Kyllä siihen oli vesimittarilukemat ilmoitettu. En tiedä ovatko oikeat, kun en omilla avaimillani päässyt niitä katsomaan kun äsken yritin.

Laskun mukaan meillä on mennyt vuodessa kylmää vettä 84 kuutiota ja lämmintä vettä 58 kuutiota. Kahden hengen talous siis kyseessä, ei tiskikonetta eikä saunaa. Ja n. 2 kuukautta tuosta vuodesta asunto on ollut asumaton, eli kymmenessä kuukaudessa mennyt tuon verran vettä. Päivää kohden se tekisi melkein 500 litraa, josta melkein 300 litraa kylmää vettä. Ei saatana.

No ohhoh! Meillä menee 5-henkisellä perheellä noin 10 kuutiota kuussa vettä. Päivittäin pyörii astianpesukone ja pyykinpesukone, eikä varsinkaan likkojen osalta ole kyseessä pikasuihkut. Eli jossain kusee ja pahasti.

Kyllä siihen oli vesimittarilukemat ilmoitettu. En tiedä ovatko oikeat, kun en omilla avaimillani päässyt niitä katsomaan kun äsken yritin.

Laskun mukaan meillä on mennyt vuodessa kylmää vettä 84 kuutiota ja lämmintä vettä 58 kuutiota. Kahden hengen talous siis kyseessä, ei tiskikonetta eikä saunaa. Ja n. 2 kuukautta tuosta vuodesta asunto on ollut asumaton, eli kymmenessä kuukaudessa mennyt tuon verran vettä. Päivää kohden se tekisi melkein 500 litraa, josta melkein 300 litraa kylmää vettä. Ei saatana.

No huhhuh joo.
Veikkaan että on katottu naapurilta lukemat tai sitten mittari on rikki. Eihän tuo muuten voi mitenkään pitää paikkaansa.

Kuulostaa jo vähintään vuotavalta vessanpöntöltä, ei nimittäin tule vuositasolla kovin halvaks vaikkei olis kovin kummanen vuoto kyseessä...

Onko toi nyt kovinkaan erikoinen asia loppujen lopuksi? Alivuokralaiset on perseilleet. Kännissä sammuneet ja jättäneet suihkun tai hanan tms. päälle. Muutamaan kertaan vielä. Tai sitten tahallaan pitäneet vesiä juoksemassa, kun ei ole penniäkään kiinni. Kusipäitä on maailma täynnä.

Luulisi, että jos joku vuotokohta on ollut, niin kyllä se jatkaisi yhä vuotamistaan. Ei se itsestään tukkeudu.

Vituttaa ihmiset, jotka varaavat joukkuliikennevälineissä viereisen tyhjän paikan mielikuvituskaverilleen. Muuten elämä pyyhkiikin vallan mainiosti, kai sitä pitää jostain vittuuntua.

Vituttaa kun ihmiset joiden kanssa oot sopinu jotain muuttelee aikataulujaan ilmoittamatta, frendin kanssa oltiin sovittu kimppatreenit aamuks. Soittelin viellä tänään että nähdään sitten kasilta niin vastaus on "emmä oikein tiiäkkään kun oon niin väsyny ollu, oon sitäpaitsi jonottamassa burger kingiin niin en tiiä miten myöhää tääl menee". Väsynyt? Burger kingiin? matafaka annan litsarin ens kerral kun nään.

Ylimieliset pellet. Tänään yks iiha vitun yliemielinen pelle rupes aukoo päätänsä koulussa yhelle toiselle oppilaalle. Jostain salitreenistä oli puhe ja sit tää tokasee yhelle toiselle jannulle "nonii X sun kannattaiss vetää vähä etukyykkyjä" just sellasee ylimieliseen ja vittuilevaan sävyyn. Jätkähän on ite kunnon riisitikku, just sellanen onks hiukset hyvin jäbä? Tänääki peilaili tunnilla KÄNNYKÄN ruudusta hiuksiaan. Salillalaki käy harrastamassa korkeintaa crossfittiä. Tällä kertaa pystyin hillitsemään itseni, seuraavalla kerralla en taatusti pysty, en edes yritä.

Vituttaa että olen joutunut kärsimään narsistin otteesta yli vuoden. Itsekäs mies joka pyöritti naisia miten huvitti ja tiesi, että minä olen aina käytettävissä. Loukkauksia loukkauksien perään, toisia naisia, katoamistemppuja. Ei lupauksia mistään. Muka niin ihana ja kohtelias mutta tosiasiassa ihmissuhteissa täysi pelle. Kun vihdoin päätin että minulle riittää, katkaisin välit ja keskityin itseeni. Olin hyvää vauhtia toipumassa, elämä tuntui hymyilevän, olo oli pitkästä aikaa huoleton, mutta tämä sadisti ottaakin monen kuukauden jälkeen yhteyttä. Kuulemma haluaa putsata välit ja antoi ymmärtääkin, että ei muuta. Ei halua olla riidoissa. Kuulemma on uusi nainenkin jo. Kaikki muistot palaavat mieleeni ja muistan, miten voi rakastaa ja vihata samalla kertaa. Mutta en halua muistaa mitään. En halua tietää hänen elämästään mitään. Kun se ei ole ollut helppoa..narsistista irti pääseminen. Tuntuu että olen taas lähtöpisteessä toipumisen suhteen. Tyyppi kävi vain muistuttamassa olemassaolostaan ja repi haavani auki. Vihaan. Vituttaa.

Haha naureskelin tossa pari pvä sitten tuolle, kun joku valitti klarnasta ja asiakaspalvelu löysi sen täältä ja vastasi asiallisesti. No itse otin selvää mikäs firma se semmonen on ja päätin tilata 3kk osamaksulla, kun oli niin naurettava korko. No vituikshan se meni. Tilaus meni sisään, mutta tuli vain ilmoitus "klarna lasku hylätty" tms. Huomenna saa ruveta soittelemaan ja ihmettelemään saanko sen tuotteen vielä ennen joulua. Viimesen vuoden kaikki mennyt päin vittua ja sama meno jatkuu. Haista vittu KLARNA.

Haha naureskelin tossa pari pvä sitten tuolle, kun joku valitti klarnasta ja asiakaspalvelu löysi sen täältä ja vastasi asiallisesti. No itse otin selvää mikäs firma se semmonen on ja päätin tilata 3kk osamaksulla, kun oli niin naurettava korko. No vituikshan se meni. Tilaus meni sisään, mutta tuli vain ilmoitus "klarna lasku hylätty" tms. Huomenna saa ruveta soittelemaan ja ihmettelemään saanko sen tuotteen vielä ennen joulua. Viimesen vuoden kaikki mennyt päin vittua ja sama meno jatkuu. Haista vittu KLARNA.

Otin itekkin osamaksulla (6kk) ja ihmettelin et miks isompi lasku mitä luvattu niin käsittelymaksu 39,95e.... Eikä missään semmoista lukenut

Klarnassa on sellainen hassunhauska juttu, että eivät soittamallakaan kerro mikä se sun luottoraja on. Voit vaan yrittää pistää ostoja klarnalle ja ne menee läpi tai sitten ei.

Back
Ylös Bottom