Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

5x65kg OHP.. eihän se perus pakkislaiselle ole mitään mutta tämmöselle vässykälle tuntu hyvälle! Muutenki tuntuu siltä ettei se oo pelkkää läskiä mitä tulee bulkatessa.

Uusi rakkaus: vetoremmit. On aina ärsyttänyt kun ei puristusvoima meinaa millään riittää sarjan loppuun saakka, mutta kiitos vetoremmien tein SJMV sarjoja kevyesti 70 kg:lla, mikä on näin hoikalta jo ihan kivasti, mutta ylöspäin mennään vielä!

Ton jälkeen ei edes ärsyttänyt kun otin levyjä tangosta ja unohdin päädyssä olleen pikkukiekon, joka lensi hyvässä kulmassa suoraan varpaille. Ja sen jälkeen ohi kulkiessa potkaisin samat varpaat vielä laitteen kulmaan. :hyvä:

Paskaakin paskempi treeni tänään kiitos aamupalattomuuden MUTTA jos jotain positiivista pitää miettiä niin vuoden alkupuoliskolla kun aloittelin uudelleen saliharrastusta, tutustuin aika körmyyn ukkoon ja katselin silloin että perkele on muuten vahva sälli.. Tänään huomasin että ei se nyt niin iso eikä vahva olekkaan, tällä menolla ensi kesänä mä käytän isompia painoja.
Muistan elävästi kun tää sälli tarjos mulle 50kg käsipainoa jos haluan tehdä kulmasoutua ja naureskeli päälle, pikkasen odotan seuraavaa treeniä sen kanssa samaan aikaan, voipi olla että on selkäpäivä ja 50nen kädessä.

Tämä lihasmuistin kanssa treenaaminen on kyllä jotain ihan uskomatonta, täytyy vaan toivoa että nivelien muisti toimii kanssa. Miettiny et millaistahan tää sit olis jos työntäs vielä lääkkeitä avuksi, kuukaudessa sarjapainoihin lisää 100kg?

Funktionaalinen harjoittelu. Todistin ensimmäistä kertaa elämässäni livenä tätä toiminnallista harjoittelua: penkkiä kymmenkunta sarjaa, tangon toisessa päässä 15kg limppu ja toinen tyhjänä. Ei voi mitään, en vaan kertakaikkiaan kyennyt sisäistämään tämän laihan herran harjoitteesta saamaa hyötyä, en vaan kyennyt siihen. Vika on tietenkin minussa, ei tuossa metodissa.

Nää "fitnesskissat". Niillä oli tänään jotkut kokoontumisajot salilla. Joka puolella hyvännäköistä ja runkoista tyttöä, on siinä parikymppisellä kaverilla keskittyminen hakusessa, huhuh. Tekeekö ne tiukat vaatteet niistä sen näköisiä, että ihan kun ois kisoihin ensi viikolla menossa vai onko ne vaan sellasessa kunnossa. En kyllä ikinä tule vaihtamaan salia!

Aloittelin uutta ohjelmaa tuossa jokunen kuukausi sitten ja kirjasin tuloksia 12 viikon ajalta ylös, jotta näkisi kehityksen. No kyllähän sitä nyt sieltä tuli, muttei tuntunut yhtään sen voimakkaammalta tms. Enihau, nyt kun vedin lämmittelyksi penassa sen vanhan 70kg pari sarjaa, niin hitto soikoon et se oli kevyt. Tästä uskomattomasta voimasta hölmistyneenä (+housut väärinpäin kts. salikomedia) tuli kokeiltua myös muitakin rintaliikkeitä "vanhoilla sarjapainoilla". Helvetti, kaikki tuntui kevyeltä. Kyllä tää tästä.

Tänään oli jees se että salille on viimein löytynyt joku huoltomies. Paikkoja on fiksailtu ja maalailtu, radio soi 24/7, uusia varusteita on tuotu rikkinäisten tilalle. Painojakin oli vissiin ilmestynyt lisää ku ei tarvinu ku yhtä painotelinettä käyttää. :dance:

Salille oli ilmestynyt lappu, jossa mainittiin Joulukuun pyhien aukioloajat: 24 - 31 12. Joka päivä aamu kuudesta ilta kuuteen.
Nyt on Joulunkin jotain tekemistä.

Samaan aikaan salilla väänsi joku jalkapäivää sellaisella intensiteetillä ja raivolla, että osa energiasta tarttui itseeni. Löytyi se tarvittava ylimääräinen vaihde sopivalla hetkellä!

Eipä mikään ihmeellinen juttu. Yleisesti jäi vaan hyvä fiilis salituksesta, loppuun tein yhteensä 90 vatsalihasliikettä treenin alun vatsojen lisäksi ja välissä sain olkapäät hapoille. Ihan kiva päivä siltä osin!

Ei tänään, mutta: mulla oli toisella puolella tangossa 10 kg:n kiekko, toisessa 2 x 5 kg. (painot vähissä) Joku ihana mies lopettaa treeninsä, kävelee sanaakaan sanomatta mun luokse ja vaihtaa kympin kiekon vitosten tilalle. Näytin tältä :kuola:
Toinen, tänään. Olin lopettamassa penkkiä, kun joku jätkä sanoo, että voit jättää painot siihen, tekee samoilla painoilla. Myönnetään, oli aika nuori kaveri, mutta miespuolinen silti. ;) Pienestäpä sitä ilahtuu!

Ei tänään, mutta: mulla oli toisella puolella tangossa 10 kg:n kiekko, toisessa 2 x 5 kg. (painot vähissä) Joku ihana mies lopettaa treeninsä, kävelee sanaakaan sanomatta mun luokse ja vaihtaa kympin kiekon vitosten tilalle. Näytin tältä :kuola:
Toinen, tänään. Olin lopettamassa penkkiä, kun joku jätkä sanoo, että voit jättää painot siihen, tekee samoilla painoilla. Myönnetään, oli aika nuori kaveri, mutta miespuolinen silti. ;) Pienestäpä sitä ilahtuu!

Jos minä menisin sanaakaan sanomatta räpäläämään jonkun naisen painoja, tulisi varmaan joku muu reaktio kuin :kuola:

Se, että päätin lopettaa "välidieetin" ennen kuin alunperin oli tarkotus ja siirryin takas plussakaloreille --> maailman isoin hauis ja levein selkä on tosiasia.

Back
Ylös Bottom