Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tää keskustelu on siirtynytkin jo ihan uudelle tasolle, hyvä!

- - - Updated - - -

Hienoimmat asiat elämässä ovat niitä joissa sanat ovat tarpeettomia, esim Pakkiksen off-topic ketju.

Selvisin savotasta, kämppä kiiltää. Olenkohan vähän väsynyt, meinasin liikuttua kun imurin ääni lakkasi ja ymmärsin että nyt työ on tehty? Kiitos myötäeläjille, kiitos musavinkeistä.
Nyt minä käyn suihkussa ja menen puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Onni koostuu pienistä asioista! snif!

Jaha. Olen tainnut lukea kaksi Kingin kirjaa niin ilmankos on tietämättä tämmöset asiat. Mulle tuli ekana Simpsonit mieleen.

No onneks niistä tehdään leffoja ja sarjoja :D. Mutta kyllä se Kingin kirja on. Pitäis varmaan yrittää kattoa Stephen Kingin Hohto, kun sattuu hyllystä löytymään. Kerran kattonu kahdessa osassa, vois olla aika kova homma kerralla. Kestää 259 minuuttia eli reilut neljä tuntia.

Mun on pakko sanoa, että Hohdossa on osia, jotka saa mut myötähäpeämään naamani irti. Se vaimoa esittävä nainen on ehkä surkein näyttelijä ikinä ja se pilaa elokuvan lopun aivan täysin. Muuten ihan jees.

Mun on pakko sanoa, että Hohdossa on osia, jotka saa mut myötähäpeämään naamani irti. Se vaimoa esittävä nainen on ehkä surkein näyttelijä ikinä ja se pilaa elokuvan lopun aivan täysin. Muuten ihan jees.

Siinä elokuvassa on tärkeä opetus: naisten ei pidä koskaan sekaantua miestensä asioihin. Seuraukset voivat olla karmeat.

King ei itsekään pitänyt Kubrickin versiosta, niin teetti sitten sen nelituntisen version, joka myötäilee kirjaa tarkemmin. Harva sitä uudempaa lie edes nähnyt.

Hmnt. Kommunikointi tänä aamuna on hullun kissanaisen luokkaa. Paitsi ettei mulla oo kissoja heitettävänä. Kurkku on kipee ja pikkusen on nuhanen olo. Tänään sitten jägermeisteria. Mutta vain lääkkeeksi!

Huomenta.

Against all odds, ei väsytä pätkääkään. Hyvä vaan huomata heti maanantaina, että on ostanut suodatinkeittimeen pannukahvia, mutta ei ole niin justiinsa.

Back
Ylös Bottom