Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johnny: Oliko hyvää persettä?

Elsu: Meinaatko tarjoilla hyvää persettä?

perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse

Vaahtiskarkki tykkää, pikkujouluista.

:vesahymiö:

vesa_juttu040211STL_503_vi.webp

Oli kyllä duunissa puhetta pikkujoulujen ruokailuista, yksi miehistä tunnusti haluavansa maistaa mun persettä, toinen ehdotti ohjelmanumeroksi räsypokkaa... Olen syvästi järkyttynyt :D

Oli kyllä duunissa puhetta pikkujoulujen ruokailuista, yksi miehistä tunnusti haluavansa maistaa mun persettä, toinen ehdotti ohjelmanumeroksi räsypokkaa... Olen syvästi järkyttynyt :D

Nyt jo. Mieti sitä järkytystä sitten, kun olet nähny työkaveris munasillaan.

No ei toi nyt kovin pahan kuuloinen ohjelma olis pikkujouluihin.

Ei vissiin... Mut onneksi mä keksin paremman, kun en osaa tota pokeria pelata: viinapullojen metsästys, se sai kannatusta. Käyn mun palaveribonuksilla ostamassa pieniä viinapulloja ja piilotan niitä juhlapaikkaan.

- - - Updated - - -

Nyt jo. Mieti sitä järkytystä sitten, kun olet nähny työkaveris munasillaan.

Olen jo kerran elämässäni järkyttynyt, nimittäin viime saunaillassa, kun miehet munasillaan juoksi avantoon.

Kyllä kai tuokin toimii. Mulla on aneeminen joulunalusaika, ei taida olla yksiäkään pikkujouluja kalenterissa. Pidän yksin omat pikkujoulut joissa juon ensin liikaa ja sitten yritän tunkea kättä housuihini ja toisella kädellä estää. Aivan jännittää itseäkin että kuinka käy!

Johnny: Oliko hyvää persettä?

Elsu: Meinaatko tarjoilla hyvää persettä?

perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse, perse

Vaahtiskarkki tykkää, pikkujouluista.

:vesahymiö:

katso liitettä 108904

No HYI
Just tajusin, että taas alkaa pikkujouluaika:jahas: Olen aika hyvin onnistunut luimimaan toistaiseksi, mm koska sovittu juoksulenkki. Ensi viikolla ei tule käymään niin hyvin. vokot veti tämän ihan perseilyksi taas. Sulla on joku kummallinen perseeseenkiintymä. Mutta vesahymiökuva on ihanan hirveä.

Vieläkö perse on iloinen asia?

Voi perse. Kaverini soitti ja kysyi että lähtisinkö viikonloppuna hakemaan jotain helvetin paineilmakompressoria jostain pohjanmaalta.

Eijumalauta:jahas:

Back
Ylös Bottom